Livet som mamma

Alla inlägg under maj 2013

Av Sannixen - 23 maj 2013 15:05

Helt galen är hon nu när hon försöker resa sig upp :O

Av Sannixen - 23 maj 2013 09:53

Har gjort första delen nu. Omg inte lätt alltså :O nu är det rast en timme, sjukt drygt alltså. Och så fick jag reda på att jag måste göra ett muntligt nationellt också och helst då på tisdag :/ Trodde dom hade slutat med det muntliga det är fan värre ju. Men ja jag får se om jag hittar barnvakt på tis annars kunde jag få göra de tis veckan efter. Sen slutar ju kursen den veckan sjukt vad tiden gått fort. Men ja det blir lite mycket här i slutet :/

Nu äter jag lite lunch. Hoppas min huvudvärk blir bättre annars vet jag inte hur detta kommer gå alls :/

Av Sannixen - 23 maj 2013 07:53

Ca 20min tills provet börjar :O

Av Sannixen - 23 maj 2013 06:17

Såklart bara för jag ska ha prov idag vaknar Linnea halv sex och tänker inte somna om :( Jag är trött som fan och ont i huvudet :/ Lär inte klara provet när jag mår såhär. Just nu känner jag bara för att skita i provet. Är på riktigt dåligt humör nu och ögonen svider verkligen jävla skit dag :(

Av Sannixen - 22 maj 2013 22:29

Linnea somnade rätt sent så fick räkna lite snabbt nu en stund och fy vad trött jag blev. Så fick ge upp :/ känner inte att jag kommer klara det men ska ju ändå göra det och hoppas på det bästa men just nu är allt snurrigt. Ställa klockan på 7 också :O länge sedan man var tvungen att ställa den.

Men men imorrn lär jag nog inte uppdatera förrän provet är slut vid 13.
Smell you later!!

Av Sannixen - 22 maj 2013 19:19

Imorgon ska jag ha nationellt prov i matte mellan 8:10-12:40 :O känner mig inte alls förberedd :/ men håller tummarna ändå. Skulle jag klara detta är det "bara" ett prov till efter att klara. Men men hoppas Linnea somnar för natten snart så jag kan läsa lire till i matteboken. Har gått igenom kap 1 och nu är jag på kap 2. Minns knappt de jag gjort innan tråkigt nog men se är bara för de är så sikt ointressant :/

Av Sannixen - 22 maj 2013 09:02



Sydde ännu en dregglis men en annan sort med sömmen ute som de flesta brukar göra. Jag gillar den bättre faktiskt men sambon gillade den andra mer :P Haha 


   


Aja får se när jag hinner sy nästa gång. Eftersom mina tyger inte kommit så kan jag inte komma vidare :/



Av Sannixen - 22 maj 2013 07:48



Jag skrev ju att jag fått en ny hobby för några dagar sedan. Kan berätta vad :) Tänkte börja sy lite kläder och sådär till ungarna. Känner verkligen starkt för att göra detta så hade varit kul om jag fortsatte. Det dryga är att jag inte har tiden. Kan ju bara sy efter barnen lagt sig och ibland somnar dom inte förrän 21-22 tiden. Och då orkar man ju inte. Det är också synd att tyg ärså dyrt. 1m ligger på 165kr och uppåt. Men ja det kan vara en rolig hobby så tänkte iaf prova ett tag. När jag väl är klar med matten kanske jag kan koncentrera mig mer på detta :)



Här är min första mössa och första dregglis :) Gjorde en vändsydd dregglis :)


 

Dom blev ju okej för att vara första gången :D


Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards