Livet som mamma

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Sannixen - 18 augusti 2013 22:23

Imorgon ska jag upp 6:45 sen går bussen 7:15. Hoppas innerligt Linnea sover längre än till 5:30 imorrn. Kommer vara tröttare än tröttast redan :P Fick duscha nu på kvällen vilket jag hatar, vill helst duscha på morgonen så man blir pigg men det hinner jag inte så. Kommer vakna med värsta fluffhåret säkert :/


Ps såg nu att jag råkat göra förra inlägget hemligt. Fixar det imorgon det var bara jag som kommit åt knappen.


Natti natti från en trött mamma :)

Av Sannixen - 18 augusti 2013 20:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 18 augusti 2013 20:09

Loppan somnade för en stund sedan så nu sitter jag med svenska 2 läxan. Att skriva ett referat. Vi fick två texter att välja mellan och den jag valde var den jag tyckte lät mest intressant. Handla om nattfrieri som fanns förr :P men jisses vad det är svårt att skriva referat. Sen är jag inte inlagd på svenskan på hemsidan så kan inte kolla läraren anteckningar eller något. Hoppas hon kan fixa det imorgon.
Måste även få reda på mejlen till läraren i biologi så att jag sen kan anmäla till CSN så pengarna kommer. Massa klydd nu i början av terminen men tillsist lär det väl fixa sig.

Nej nu ska jag fortsätta. Ha en trevlig kväll :)

#svenska2 #komvux #pauli #malmö #mamma #pluggar

Av Sannixen - 18 augusti 2013 09:55

Lillan vaknade 5:30 :/ trött som vet ute vad stapla jag ner och gjorde välling. Den drack hon i vår säng och såg ut som hon skulle somna men ikke. Så la henne i sin säng så höll hon på att somna men så kom hon på sig själv ;) så ville hon upp. Somnade i mina armar sen vakna när jag la henne. Efter 3 försök somna hon en halvtimme :P sen fick hennes daddy gå ner med henne <3 så fick jag sova en stund tack älskling <3 så köpte dom frukost och kallade ner mig sen, älskar er <3

#förtidigt #halvsex #trött #mamma #bebis #pappa #vaken #välling #frukost #mysigt #kärlek #älskarer #familj

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards