Livet som mamma

Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av Sannixen - 30 augusti 2013 21:22

Idag blir det tidigt i säng eftersom jag varit vaken sedan 5:15 :O känner mig trött nu så. Men dagen har gått bra. Sambon och barnen körde mig till skolan idag så jag kunde ta det lugnt hemma och migränen hann försvinna :) lektionerna gick snabbt idag också så det var nice. Och lärde känna en tjej på biologin också så hoppas hon är där varje gång nu :)

Sålde timmies växa säng idag så nu är vi av med den så skönt :)

Har försökt göra min novellanalys nu ikväll men det vill sig inte riktigt :/ så började så smått med labbrapporten till biologin från förra gången. Sen ska in nästa fredag men den är rätt svår.

Aja nog om detta :P sov gott allesammans !

#svenska2 #biologi #novell #komvux #boring #svårt #jobbigt #trött #mamma #sova #säng #skönt #bed #mom #tired #friday

Av Sannixen - 30 augusti 2013 15:03

  


Har beställt denna söta overallen till snuttisen <3




Tyckte den var jätte söt och den kan hon ha nu när det börjar bli lite kallare om dagarna. Har ju redan köpt vinteroverall men fram tills dess funkar säkert denna. Tänkte först ha en jacka och byxa men kände lite att overall smidigare :)

Av Sannixen - 30 augusti 2013 14:49

Yes jag slipper svenska 3. Tydligen har det blivit ett kärnämne från och med nu i höst så blev sjukt orolig där ett tag. Men det gällde inte mig tack och lov. Så då blir jag klar i december :) dock måste jag prata med tre av mina lärare för att försöka trycka ihop kurserna lite så jag hinner få betyg innan den 3 dec. Kommer nog bli jobbigt men det är vad jag måste göra :/

Av Sannixen - 30 augusti 2013 06:33

Fy fan vilken migrän jag har :( Timmie väckte mig 5:15 och sedan dess har jag inte kunnat sova. Är helt för uppstressad och för mycket tankar. Sån här huvudvärk har jag inte haft på ett tag :/ men undrar alltså hur ska denna dagen gå när jag ha tre lektionen i rad :( känns även som att jag börjat bli förskyld nu. Dom andra tre har väl smittat mig :( har så ont i huvudet så det känns som jag ska svimma :( men får inte missa biologin eftersom det är lab.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards