Livet som mamma

Alla inlägg under september 2013

Av Sannixen - 4 september 2013 08:46

Sitter och väntar på klassen ska samlas och skolbussen ska komma för vår utflykt idag ^^ min grupp har valt barrskog och lövskog och då ska man jämföra blommor, djur, svampar och sådant. Och sen skriva en rapport som vi ska redovisa nästa vecka. TRÅKIGT!

Av Sannixen - 4 september 2013 08:35

Brukar ju göra våra tårtor själv när det är kalas och sådär :) tycker det är kul. Men behövde ju lite små tips och sådär så följde med Helena på tårtkurs igår :) fick en del användbara tips så nu gäller det bara att minnas alla. Men det var iaf jätte trevligt och sådär iaf :)


Här är min lilla tårta haha :P brukar planera mina tårtor i förväg när bag ska baka men idag var det bara pang på så då var det svårt att välja hur den skulle vara :P

#cakemehappy #tårta #sugarpaste #cake #tårtkurs #roligt #dekorera #mamma #kväll

Av Sannixen - 4 september 2013 07:22

Idag känner jag mig extra trött :( jobbigt. Ont i huvudet och ont i nacken. Idag ska vi iväg med biologin hela dagen 9-13 :( ska inte alls bli kul. Vi ska vara utomhus så vet inte ens vad jag ska ha på mig eller. Nu ska jag gå ner och ta en macka och sedan måste jag väcka min familj för idag ska dom köra mig <3

Av Sannixen - 3 september 2013 13:56

Åkte dit för jag hade lagt undan ett par taights på H&M till Linnea där :) dock kan hon inte ha dom på ett tag men kunde verkligen inte hejda mig. I love them ! Så blev de en tripp in i några fler affärer så Timmie fick lite nya kalsonger :) <3 sen köpte jag med mig ingredienser till tacos med mig hem för mamma kommer sen och ska passa ungarna så blir de tacos innan Helena hämtar mig :)

Av Sannixen - 3 september 2013 11:07

Sitter och kollar på gamla bilder från lite fester och sådär. Man blir lite sugen faktiskt :) speciellt på halloween fest men de får bli om något år. Men kul att tänka tillbaka på den "gamla" tiden :) saknar Emma och Jonas massa med ju :/ vi umgicks alltid förut och festa massa tsm :)

Av Sannixen - 3 september 2013 09:54

Nu har jag satt in linneas vagn på blocket :) gillar ju den jätte mycket men tar för stor plats och eftersom man ska snabbt in och ut på dagis så är det smidigare med en sulky typ. Ska snart sälja timmies vagn också :) så får det nog bli en helsvart vagn. Inte min stil alls men tänkte att man kan ju pimpa den med en fin dyna och sådär :)

Av Sannixen - 2 september 2013 21:14

Träffade upp Karro i stan men vädret var så tråkigt så blev inte riktigt som vi tänkt oss. Men ja det blev iaf mat och massa prat :) en runda in på H&M också så köpte ett par skor till Linnea på rean som hon kan va nu sålänge. Blir ju andra vinterskor sen :) men alla med små barn som läser kolla på H&M om ni söker skor för dom hade jätte många olika på rean :)

Av Sannixen - 2 september 2013 15:57

Fick precis mejl om att biologi boken är försenad och tar ett par dagar till. Undrar hur många för måste ju plugga inför provet :/

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards