Livet som mamma

Alla inlägg under september 2013

Av Sannixen - 2 september 2013 13:14

Jobbig start på morgonen lillan vaknade helt förtidigt :/ men sen i skolan gick ser hyfsat snabbt ändå. Dock gjorde jag ett misstag på geografin och lät en annan tjej sitta med mig när Patricia inte var där. Men denna tjejen ville inte ens ha godkänt och sånt :S men men sen kom jag hem och lunchade med sambon och lillan :) <3 Nu har han åkt till jobbet :( och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på just nu. Ikväll kommer iaf min älskade lilla prins hem <3

Av Sannixen - 1 september 2013 22:01

Hade trevligt på kalaset och så jäkla god mat :) fick receptet så ska minsann testa göra det en dag :) Lillan var i full gång från början till slut <3 sen var det bara till att åka hem och lägga henne <3

#kalas #tjejer #syster #birthday #presenter #sister #godmat #paj #bus #barn #2013 #sweden #malmö #kul #skönt #familjen

Av Sannixen - 1 september 2013 14:35

Vi är klara och ska strax köra. Kalas för syrran :)

#kalas #birthday #babygirl #bebis #flicka #klänning #hårband #varmt #höst #2013 #mamma #blogg #köra #fira

Av Sannixen - 1 september 2013 12:47

Skickade in svensk läxan igår och idag sitter jag med religionen som ska in på onsdag dock måste jag rappa på eftersom jag vill bli klar med alla mina kurser redan i november. Eftersom betygen ska skickas in senast 3 dec. Har en del stora uppgifter i religionen så därför vill jag ha alla de små klara så man kan övergå till de stora som tar tid.


Nej nu ska jag fortsätta en stund till innan sambon och Linnea är hemma igen <3

Av Sannixen - 1 september 2013 07:32

Skulle behöva sova någon timme extra :/ blev inget igår pch inte kan jag heller inte be sambon ta lillan eftersom han var fylletaxi i natt. Men känns som att jag inte kommer klara veckan om jag inte får sova någon extra timme snart :/ får sikta in mig på torsdag :(

#sova #sleep #sovmorgon #trött #ont #villsova #tidigmorgon #morgon #tired #mamma #malmö #säng #klocka

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards