Livet som mamma

Alla inlägg under september 2013

Av Sannixen - 27 september 2013 07:17

Väntar på bussen som egentligen ska vara här om en minut men känns inte som det då den inte ens synts till. Men men skit ont i huvudet idag hoppas det går över tills ikväll när vi ska på bio bara. Nu är de svenska2, geografi och biologi på schemat :( allt är jätte tråkigt och önskar smått att jag bara hade kunnat ge upp. Märkt på mig att jag är jätte stressad :( men jag har "bara" tre månader kvar lite mindre så får försöka stå ut denna tiden också. Har dock ingen kämpar glöd :/ så bara jag klarar kurserna blir jag glad :)

Av Sannixen - 26 september 2013 19:25

Imorgon är det dax att stiga upp tidigt igen. Skola 8-13 :( känner inte alls för det men måste ju göras. Sen ska sambon sluta tidigare så ska vi gå på bio <3 ska bli mysigt.

Av Sannixen - 26 september 2013 19:13

Studiebesöket blev flyttat till nästa tisdag istället. Så blev en trip till Ullared istället jisses vad jag hade längtat och så besviken på det mesta :/ gick åt för mycket pengar och fattar inte ens på vad för nu när allt är uppackat så finns det inget kvar. Hitta nästan inga julklappar eller något :( men men hade en underbar dag iaf <3 kul road trip och god mat.


Lite av det som shoppades <3

#gekås #ullared #shopping #kul #pengar #ledig #mamma #kläder #småkrafs

Av Sannixen - 26 september 2013 18:57

Linnea fick nya skor igår :) hon måste vänja sig vid riktiga skor nu när det snart är dax för vinter skor och så ju. Tyckte dessa var så himla söta <3

#babyskor #flickskor #rosa #skor #nya #shopping #pengar #fina #lärasig #gå #förstariktigaskorna #mamma #dotter

Av Sannixen - 25 september 2013 16:29

Lite bus och mys med mina två små älsklingar <3

#barn #syskon #familj #son #dotter #mamma #mysigt #bus #lek #soffan #hemma #underbart #finaste #livet

Av Sannixen - 24 september 2013 22:07

När Linnea hade somnat för natten lät jag Timmie stanna uppe till ca halv nio. Så tittade vi på film och umgicks <3 han är så otroligt underbar :)

Av Sannixen - 24 september 2013 10:55

Nu äter vi lite mellanmål innan vi ska åka och köpa skor eller iaf titta om vi hittar några. Jag behöver nya och även Linnea behöver några som är okej att gå i. Dom hon har nu åker bara av :/ så inte ens lönt att kämpa med dom.

Av Sannixen - 24 september 2013 09:51

En jobbig natt men känner mig ändå hyfsat pigg just nu ändå.

Sambon har åkt på utbildning så vi ses väl några minuter på tors morgonen :/ <3 saknar honom redan.

Ringt till förskoleförvaltningen och skickat in lappen till dom. Den kom ju äntligen igår ^^ skickades den 6 påstår dom och sen skicka dom en ny förra veckan. Dock hade dom skickat den i timmies namn ? Och sen fel husnummer ^^ och sen ska vara påskriven och inskickad imorgon. Så ja fick ju ringa och säga att den är skickad idag iaf :P

Nu kollar jag ensam mamma söker på datorn :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards