Livet som mamma

Alla inlägg under september 2013

Av Sannixen - 10 september 2013 22:38

Dax att försöka sova. Känns dock som att jag kommer ligga vaken länge. Ska redovisa imorgon och fick veta typ för ca 1 timme sedan vad jag ungefär ska ta upp. Snacka om nervöst och jag som hatar redovisa. Kommer inte vara alls förberedd:( skit detta ju, vill verkligen inte :(

Av Sannixen - 10 september 2013 18:36

Jag och sonen byggde lite sniglar innan :) Han är för go min lille prins.

#lera #lek #barn #son #mysigt #kväll #mamma #köket #duktig #pojke #kärlek #love #happy

Av Sannixen - 10 september 2013 14:34

Vår lilla snäcka mår nog inte helt hundra :/ så ledsen som hon varit idag har hon nog aldrig varit. Just nu ligger hon och är arg i hallen :/ <3

#dotter #sur #ledsen #humör

Av Sannixen - 10 september 2013 08:23

Fick ställa in mötet med gruppen idag. Eller ja dom ställde in för min skull eftersom jag varit sjuk. Idag mår jag bättre men har ont i magen men har inte ätit så bra på två dagar så är väl därför.

Av Sannixen - 9 september 2013 07:53

Usch fy vad jag mår skit :(
Tydligen var det inte mc donalds iaf för sambon kom hem från jobb sen fick han också ligga mer spannen hela natten. Jag började må bättre vid 5 imorse men då har jag så ont från svanken, hela ryggraden upp till nacken :( och sen började jag må sämre igen. Så det var bara till att ringa och sjuka mig från skolan :( sån jäkla ångest. Känns som jag lär missa mycket på svenskan :/

Av Sannixen - 8 september 2013 20:46

Mådde bra fram tills vi kom hemmafru bion. Sen blev jag så fruktansvärt dålig :( och mår fortfarande skit. Och extra svårt att må dåligt är när man är småbarns förälder och sambon jobbar :( ville verkligen bara lägga mig i fosterställnkng och gråta så dåligt jag mått. Undrar om det var mc donalds eller vad det kan vara :/ hoppas jag mår bra imorgon för jag vill inte missa en skoldag :/

Av Sannixen - 8 september 2013 15:32


Fy hade behövt sova. Känner det i både ögon och kroppen. Började få ryckningar i ögat förra veckan och nu har det satt sig i kinden och googlar jag det så står de att de kan komma av dålig sömn och stress :/ och det kan stämma. Men det är "bara" 3 månader kvar.

Av Sannixen - 8 september 2013 14:54

Måste tipsa om denna film alltså. Väldigt många skratt faktiskt ;)

Rest in peace department


Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards