Livet som mamma

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sannixen - 26 oktober 2013 23:04

Därför jag inte varit aktiv idag för jag har varit och gjort högskoleprovet 8:30-16:15 :) sjukt trött imorse för loppan vaknade redan 5:30 :/ så första provet gick säkert åt pipan men får vänta 4 veckor innan jag vet.

Sen har jag myst med två av mina hjärtan. Ätit tacos och sedan lördags gottis :) nu är det dax för bingen.

Natti

Av Sannixen - 25 oktober 2013 19:47

Fy vilken ledsam film. Tårarna sprutar åt alla håll känns det som.

En drama om förhållandet mellan svarta hembiträden och deras vita arbetsgivare i 60- talets Mississippi.

Usch hemskt när man tänker på här det varit :/ bittra jävla hemmafruar. Slår sina små barn för små saker O.s.v :( usch man blir så arg och ledsen :/

Av Sannixen - 25 oktober 2013 16:47

Provet idag gick inget vidare :/ men man kan ju hoppas att man klarade det ändå. Hans instuderingsfrågor hjälpte inte det minsta inget av frågorna på provet var ens i närheten av de frågorna :O

Av Sannixen - 25 oktober 2013 16:43

Haha märks att där bara är töser hemma ;) lillfisen kommer hem med målade naglar haha <3

Av Sannixen - 25 oktober 2013 11:08

Försöka läsa lite till biologiprovet men är hungrig och riktigt trött. Vi kollade på film på geografin idag höll på att somna ett flertal ggr. Men men prov sen kl ett och känns som jag lär glömma allt men ja man gör ju så gott man kan :) sen hämta dottern hos min syrra och så blir de en mys dag :) saknar min lilla prins redan :/ ses inte förrän måndag kväll <3

Av Sannixen - 24 oktober 2013 20:00

Orkar knappt läsa mer inför provet imorgon det är helt för mycket. Men nu hittade jag en ny fil med instuderingsfrågor som jag hade missat för han hade döpt den till något helt annat så trodde det var en vanlig uppgift. Så där är 28 frågor till att svara på så det sitter jag med nu och ska göra det klart innan jag går och lägger mig iaf har jag bestämt :)

Av Sannixen - 24 oktober 2013 11:48

Skickade för flera veckor sedan in en lapp att Linnea ska stå på förflyttning till timmies förskola. Mejlade idag för kolla så hon står på listan men gjorde hon den ? NEJ !!!! Nu är jag så jävla förbannad alltså. Så nu har kommer hon ju ännu längre bak i den jävla kön !! Vad fan är det för folk som jobbar på förskoleförvaltningen i Malmö egentligen ??? Inte nog med allt jäkla klydd innan för att få lappen vilket dagis hon ska gå på. Tack så jävla mycket ni kommer få höra om massa andra ungar kommer in före henne det vill jag lova.


Av Sannixen - 24 oktober 2013 08:52

Påväg till förskolan med prinsen.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards