Livet som mamma

Alla inlägg under november 2013

Av Sannixen - 17 november 2013 17:00

Igår åkte vi till busfabriken när dom öppna :) hade riktigt kul och lekte en himla massa allesammans :) stannade fyra timmar och åt även lunch där. Så himla härligt att se barnen så glada <3

Av Sannixen - 15 november 2013 20:46

Hehe jag brukar alltid fastna när det är på tvn så nu bestämde jag mig för att se det från början :P riktigt kul att se de första avsnitten hur dom träffa och så :)

Av Sannixen - 15 november 2013 06:59

Onödigt av mig haha :P steg upp 6:15 för jag fick för mig att jag skulle ta bussen till skolan idag men jag ska ju köra ^^ åhh alltså förvirrade fruntimmer. Så ja jag äter iaf frukost i lugn och ro :) ska köra eftersom jag ska till jobbet efteråt drygt med parkering bara, slösar flera hundra redan :/ hoppas jag kan köpa månadskort nästa vecka iaf. Hade varit skönt.

See ya later :)

Av Sannixen - 14 november 2013 16:55

Jobbade några timmar idag och sen hämtade jag upp mina små <3 hem och lagade mat sen har vi lekt.
Imorgon är de skola hela förmiddagen sen jobb på eftermiddagen så blir en lång dag. Skönt man är ledig i helgen iaf :)


Nu kan loppan själv ta sig upp och ner från flygplanet <3 så duktig vår lilla tjej är <3

Av Sannixen - 12 november 2013 18:14

Har knappt hunnit blogga nu när man både pluggar och jobbar :P men har super skoj än sålänge så det är nice. Idag blev de lite stress efter jobbet och hämtade upp Timmie och sedan till syrran för att hämta Linnea :) så stanna Timmie där en stund så åkte jag hem med Linnea och åt :) sen hämta vi honom efter en stund.

Nu är vi hemma och myser och eller och snart ska Linnea Nanna så ska jag och Timmie packa in julklappar :)

Av Sannixen - 10 november 2013 21:32

Grattis till min pappa på farsdag :)
Och även grattis till min sambo, kan inte tänka mig en bättre pappa till Linnea än dig <3 och styv pappa till Timmie <3


Jag bakade muffins imorse och sen pimpa jag dom lite med frosting och så :) vid tre vandrade jag och Linnea hem till pappa med familj. Sen kom syrran och hennes familj strax efter :) en riktigt trevlig och rolig dag <3

Av Sannixen - 9 november 2013 20:34

Idag fira vi hans födelsedag, farsdag och vår två års dag som är på måndag :) Vi skulle ut och äta men blev att vi köpte pizza och så satans gott det var nam nam !! Efter det blev det bio <3 tittade på nya Thor och den var riktigt bra :) och sedan hämta vi upp loppan hos sin faster och de hade gått hur bra som helst så då blev man ju lite extra glad :)

Nu blir det mys hemma med lite serier <3 tack för idag min fina älskling <3

Spidermanpuss <3

Av Sannixen - 9 november 2013 20:27

Hade en toppen dag på jobb. Fick ju även en fin glitter tatto;)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards