Livet som mamma

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Sannixen - 10 januari 2014 10:02

Knappt sovit i natt heller undrar om de är tänder eller sjukdom på gång för tösen :/ riktigt jobbigt tredje natten utan sömn alls typ.

Men men hinner inte vila idag heller massa viktiga saker att ta itu med.

- inskolningsmöte imorse
- varit på mitt gamla jobb och lämnar papper som dom ska fylla i så jag får a kassa.
- sitter nu och väntar på att mitt senaste jobb ska öppna så jag kan lämna tillbaka tröjan då de inte riktigt var min grej att jobba där. Pga många anledningar.
- ska sedan lämna tillbaka linneas tröja
- In på Ikea köpa kuddar
- hem och äta
- ringa försäkringskassan
- ringa a kassan
- skulle köpa gymkort med mamma men får se om vi hinner innan barnen ska hämtas :)

Nu öppna dom så nu ska jag sätta fart :)

Av Sannixen - 10 januari 2014 07:24

Idag blir första gången på väldigt länge jag måste väcka Timmie antagligen. Dom ska vara på sina förskolor tidigare idag eftersom jag ska på inskolningsmöte på linneas förskola. Har knappt sovit något i natt heller vet inte vad de är med tösen :( vaknar var 10-15 min, tillslut lät jag henne komma kn i vår säng men då blev hon bara piggare fast där var mörkt :/ så ja jag hade behövt sova någon timme nu på förmiddagen men har massvis med ärende och telefonsamtal :( skit också !!

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards