Livet som mamma

Alla inlägg under april 2014

Av Sannixen - 6 april 2014 19:14

Här är tårtan jag kämpa med igår ikväll :) blev ändå rätt nöjd tillslut :)

Av Sannixen - 6 april 2014 18:47

Kalaset har gått riktigt bra och lika trevligt som alltid :) <3 tack alla som kom för de otroligt fina presenterna.

Av Sannixen - 5 april 2014 06:32

Vilken jävla natt :( knappt fått sova ett skit och så ska man ha prov 9-16 :( svin trött och börjar få migrän jätte kul. Och sambon sluta 2-3 så honom kunde man inte ta hjälp av för att då sova någon timme. Och ikväll ska jag göra tårtan men hmm ja känns som de också blir fucked upp. Känner verkligen för att skita i allt :(

Av Sannixen - 4 april 2014 16:28

För högskoleprovet. Synd jag inte orkar läsa boken jag köpte bara :( inte alls förberedd denna gången så lär få sämre än sist. Men men nu har man betalat så nu får man göra det.

Av Sannixen - 4 april 2014 10:41

Hehe testar en ny sak och köket är kaos :P dock stämde inte tiden i ugnen men receptet ^^ så får se hur länge jag får vänta på den ska bli klar

Av Sannixen - 3 april 2014 19:06

Ännu en kväll jag sysselsätter mig med tråkiga pille pill saker till kalaset. Idag klipper jag eget konfetti :O


Massa skräp :P men fina blir dom.

Av Sannixen - 3 april 2014 17:29

På söndag är det kalas för prinsen:) var och handlade idag sp nu är de bada något litet till sen är det klart. Denna gången har vi öppet hus med både mat och efterrätt, kostar verkligen en hel del. Men ja man har ju trevligt så de är de väl värt :)

Igår gjorde jag de sista kakorna och nu är de "bara"
Tårtorna kvar som jag ska göra på lördag kväll :O hoppas man inte har huvudvärk efter högskoleprovet.

Av Sannixen - 3 april 2014 17:25

Hälsade på Malin och hennes barn så hade barnen hemma. Och jisses aldrig sätt dom så uppspelta :O jag var typ i chock som dom betedde sig. Sen blev det Ikea med mamma efter det och då började dom bli som vanligt men ville springa runt :P men vem vill inte det ;) efter det hälsade vi på min mormor och skulle bygga ihop hennes köksmöbler men då var barnen övertrötta och uttråkade så blev bara bordet och två stolar sen åkte vi hem för att äta,
Väl hemma var dom som vanligt igen <3 man kan ju undra vad som skedde denna dagen.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards