Livet som mamma

Alla inlägg under november 2014

Av Sannixen - 27 november 2014 07:02

Ser så söt oxh fridfull ut där hon ligger <3

Av Sannixen - 26 november 2014 20:05

Timmie ville gärna baka lussebullar :) jag äter inte såna men bakar ju för hans skull <3 Linnea hann lägga sig innan dom var klara så hon får smaka imorgon men timmie åt 5 :P <3 Men hon hjälpte till en stund innan hon tröttnade haha

Några av dom innan dom skulle in i ugnen :)

Av Sannixen - 26 november 2014 20:02

Efter en stressig dag fick man nu ett glödjande besked att jag klarade provet vi hade för någon vecka sedan :) trodde jag var körd men Wii så otroligt glad just nu. Så nu känner man nytt hopp inför dessa tre arbeten :)

Av Sannixen - 26 november 2014 09:31

Vaknat ett par ggr i natt så när klockan ringde 6:30 ville jag verkligen inte stiga upp :/ men de var bara till att göra det och väcka båda barnen. Köra Linnea till förskolan sen med timmie till öron doktorn. Och snart ska vi på möte på hans förskola. Efter det ska jag till min VFU skola och titta på e lektion tsm med en skolkamrat :) ska bli kul att träffa barnen igen :)

Av Sannixen - 25 november 2014 06:59

Jag sover verkligen inte bra för tillfället. Drömmer såna stressiga drömmar att jag blir jagad, att jag kommer försent till viktiga saker osv. Speciellt ang imorgon när det är tre viktiga saker på schemat så drömmer jag bara att jag är försenad osv. Så jag är aldrig utvilad :( så otroligt jobbigt är det.

Av Sannixen - 24 november 2014 17:08

Idag blev det lunch med fina Mimmi <3 mysigt och nu är hon ledig till bebis kommer så då kan vi ses massa <3 :) sen åkte jag hem och läste lite till innan jag hämtade mina små hjärtan <3

Av Sannixen - 24 november 2014 13:49

Fyra nya böcker hämtade på biblioteket som ska läsas. Har mer än ett A4 med böcker som ska läsas i denna kursen. Vet inte hur man ska hitta tiden bara eftersom man har 3 arbete att göra också som tar rätt mycket tid. Men det ska nog gå. Hoppas på att dom är intressanta så man fastnar :) den röda har jag hört ska vara jätte bra så får väl börja med den :D

Av Sannixen - 24 november 2014 08:15

Det blev en stressig morgon. MEN slutade ändå med att jag missade bussen så bestämd mig för stanna hemma och läsa kapitlen som ska vara lästa tills imorgon. Känns bara så dumt att man stressade på barnen :( hatar göra det. Men sen tog allt ändå lång tid så ja de sket sig. Haha

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards