Livet som mamma

Alla inlägg under december 2014

Av Sannixen - 7 december 2014 10:02

Linnea har satt igång den digitala fotoramen och ligger och tittar så gulligt <3 Jag måste dock komma ihåg att byta bilder i den till lite nyare :)

Av Sannixen - 6 december 2014 22:15

Nu är du verkligen vaken vår minsta lilla sessa <3 puffar på som bara den och nu känns det äntligen lite på utsidan också <3 Imorgon har halva tiden gått men jul och nyår kommer säkert gå snabbt också. Dock sedan jag började skolan går veckorna riktigt fort vilket känns skönt på ett sätt <3

Av Sannixen - 6 december 2014 09:38

Då har jag påbörjat nästa bok och ska försöka läsa den klart till tisdag. Två nya böcker väntar på biblioteket ^^ och jag har fyra hemma kvar att läsa. Men igår fick man iaf hum om vilka man kan använda till sin hemtenta så de var iaf skönt. Det är fem böcker som ska läsas inför den. Hoppas de kommer gå bra :)

Av Sannixen - 5 december 2014 20:56

Igår överraskade min fina sambo mig med att vi ska åka utomlands i januari <3 visste att han tagit semester en vecka för vara med oss men blev ändå överraskad :) så underbart !! Imorgon ska vi kolla resor :D <3

Av Sannixen - 5 december 2014 20:14

Igår var det pyssel på förskolan och Linnea var så duktig och koncentrerad. Hon gjorde tre fina julkort ett till sin pappa, mormor och timmie <3

Av Sannixen - 3 december 2014 16:56

Linnea är inne i en Pippi Långstrump fas och det är så himla gulligt <3 sätter man på någon av filmerna sitter hon helt som förstelnad i dom <3

Av Sannixen - 3 december 2014 12:21

Mått bra någon vecka nu med huvudvärken men Linnea har hamnar i en konstig period då hon vaknar vääääldigt många ggr på natten och bara skriker :( så jag har gått runt lite som en zombie fr sista dagarna och idag small det till med en jäkla huvudvärk. Försökt vila nu på förmiddagen men har inte hjälpt. Känns faktiskt läskigt känner mig svag och yr :/ hoppas verkligen detta bara är idag !!

Av Sannixen - 2 december 2014 20:18

Hoppas innerligt Åsa får komma tillbaka så Gunilla kan få det up in the face !!!! Den människan alltså. Visst att man glor på programmet för man stör sig på henne men idag blir jag mest irriterad och vill smälla till henne :P

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards