Livet som mamma

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Sannixen - 8 februari 2015 20:26

Imorgon ska jag hålla i min första egna lektion. Jisses en hel lektion som bara jag ska snacka och vara lärare. Känner mig så nervös men ändå inte utan mer som en spännande nervositet som kittlar lite i magen :) Läraren jag går med ska bara observera och sedan ska hon väl ge lite synpunkter efter men det är ju nyttigt :) hoppas inte allt man gör suger bara haha :P

Av Sannixen - 8 februari 2015 20:22

Min fina prins har åkt till sin pappa och även om han var all over the place idag på kalaset så kommer saknaden direkt när han inte finns i min närhet mer <3 det är sjukt så ont saknaden kan göra fast att man vet att man ses om en vecka igen <3 Denna veckan har han varit så otroligt duktig på alla sätt och vis (det har båda varit) Idag tog dom dock igen för hela veckan haha. Men ändå jag har varit så stolt och glad hela veckan. Längtar redan till nästa söndag när jag ska hämta honom igen <3

Av Sannixen - 8 februari 2015 20:17

Eftersom man inte hinner något i veckorna just nu så får man försöka hinna allt när man väl är ledig. Så nu är jolines doppresent fixad till nästa helg och även Linneas outfit då hon växt ur typ allt i garderoben.

Av Sannixen - 8 februari 2015 09:53

Just nu vill jag bara kräka på denna matematik kursen :( det är många uppgifter jag verkligen inte förstår och nästa tis ska gruppen ses och diskutera och då ska alla ha gjort dom. Visst klart det är svårare att sätta sig in i vissa saker för man har två ungar som springer rundor runt en men tycker ändå detta är skit svårt :( fy fan vad jag hatar matematik!!!

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards