Livet som mamma

Alla inlägg under februari 2015

Av Sannixen - 16 februari 2015 07:57

Vidrigt är bara förnamnet. Tycker det blir värre med varje barn också.

Av Sannixen - 15 februari 2015 20:25

Kan inte bestämma mig vilken av de fyra jag vill ha. MÅnga har kommenterat på Facebook men alla verkar tycka olika där med nästan så det gjorde inte valet lättare. Nu har sambon iaf yttrat sig att han gillar den uppe till höger :) och ja det gör jag också men så känner jag lite att jag redan hade rosa med Linnea :P men visst rosa är mer en Sanna färg haha. Men de lila är också snygga. Gah varför ska det vara så svårt. Med Timmie och Linnea var det kärlek vid första ögonkontakten med deras vagnar haha <3 Är ju snart dax att beställa en då det "bara" är 10v kvar nu <3

Av Sannixen - 15 februari 2015 10:19

Igår var det dop för fina joline :) Allting gick jätte bra förutom att min egna lilla tjej blev väldigt ledsen när jag var där framme så hon fick komma fram en stund men sen var det okej och hon kunde gå tillbaka till sin pappa igen :) Joline var jätte duktig <3 blev ledsen en liten stund men sen lekte livet igen <3

Jag skulle ju läsa en dikt och det gick väl hyfsat men kände hur röd jag blev haha :P jobbigt men ja.

Sen god mat och efterätt hemma hos brorsan och Sandra :) Jätte fina dekorationer också :)

Tack för att jag fick vara gudmor till er fina lilla tjej <3

Av Sannixen - 14 februari 2015 10:30

Idag är det dop för fina joline :) Har jobbig huvudvärk som jag hoppas kan försvinna. Men ska bli mysigt med dop för sötnosen men lite nervös att läsa upp dikten i kyrkan men hoppas det ska gå bra ändå :)


Idag är det din dag Joline :)

Av Sannixen - 13 februari 2015 15:35

Fick två jätte fina alla hjärtans dag kort idag av två av tjejerna <3 Så himla Goa och man blir så glad :)

Av Sannixen - 13 februari 2015 15:15

Är så satans trött idag och har sån trötthets huvudvärk :( hade velat sova :( slutade iaf tidigare så det var skönt men ska hämta min lilla böna nu <3

Jag önska det fanns en affär med drive thru !!!! Det hade varit såååå jäkla Nice. Varför har ingen gjort det för?

Av Sannixen - 11 februari 2015 19:15

Skönt när man kan bocka av massa på att göra listan :P har inte allt för mycket tid över nu när man har VFUn :P

  • Bokat biobiljetter till mig & Mimmi, fifty shades of grey next week !
  • Ullared bokat
  • Dikt till dopet på lördag klar
  • Doppresent klar
  • Ringt försäkringskassan
  • Bestämt tid med handledaren  från högskolan mån v 10.

Dock fortfarande en del kvar som får bockas av nästa vecka när man är ledig någon dag iaf. Mest skolgrejs dock som ska bockas av nästa vecka.


Av Sannixen - 11 februari 2015 17:28

Jag är ju i sjunde månaden :O det är ju bara två månader kvar ju. Jag som sagt till alla att jag är i sjätte haha urpanna. Men ja nu får magen gärna sluta växa <3 märks att det är tredje barnet då magen kom snabbt och nu är den gigantisk haha

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards