Livet som mamma

Alla inlägg under februari 2015

Av Sannixen - 7 februari 2015 15:09

Precis varit på bio med sonen och sett tingeling. Aldrig passat mina tider eller mina veckor med timmie innan men idag så funka det utmärkt.

Filmen var bra :) jag gillar ju också tingeling filmerna så hehe.

Av Sannixen - 7 februari 2015 06:02

Mina fina hjärtan på Ellis ettårskalas förra helgen <3

Av Sannixen - 5 februari 2015 11:36

Gick så otroligt bra att stå där framför barnen och verkligen en kick. Fick även stå en stund framför den andra ettan också så det var roligt. Dock var man nervös först men har ju tre veckor till att få mod :) på måndag ska jag hålla på med introduktion av bokstaven P. Så ska planera det själv så är nervös för då ska min handledare här på skolan titta på mig och även anteckna :O har ju aldrig hållt en lektion förut så hoppas inte hon är allt för hård.

Av Sannixen - 4 februari 2015 17:39

Jag visade timmie denna bilden

Skulle se om han såg vad det var :) han bara oj vad konstig den såg ut. Stor näsa :P jag bara haha ja det är er lilla syster som är i magen. Så blev han jätte glad och sa -jag ser hennes mun. Sen fråga han varför hon blunda <3 underbara unge jag älskar höra dina tankar <3

Av Sannixen - 4 februari 2015 15:49

Går jätte bra på min VFU och jac älskar att vara där. Dock små nervös inför imorgon för då är det min tur att stå där framme framför klassen :O ska dock börja me lite små saker som att säga godmorgon, gå igenom dagens schema, frånvaro och dagens datum osv :) förstår inte varför jag är nervös barnen är ju så snälla :) men de är väl just känslan att stå där framme som skrämmer en lite hehe :P

Av Sannixen - 4 februari 2015 06:19

Man kan ju hoppas bussen kommer i tid idag då ^^ varit sen båda dagarna men igår var värst då var den så sen att jag missade bussen till min VFU och kom fem minuter sen och jag hatar vara sen ^^ men tar jag en tidigare buss är jag där 7:19 vilket är lite väl tidigt och ingen annan e typ där då :/

Av Sannixen - 3 februari 2015 11:13

Idag blev jag så otroligt stolt över mina fina hjärtan <3 väckte timmie 5:45 sen väckte han Linnea så gosa dom lite i hennes säng innan vi gick ner <3 hela morgonen gick super. Vi åt lite frukost tillsammans sen titta dom lite på tvn innan dom tog på sig. Och sen när jag sa nu ska vi åka till förskolan så kom dom direkt och tog på sig och de händer aldrig <3 även lämningen gick så himla bra. Sånt bra humör man blir på och så otroligt stolt :) nu saknar jag dom så himla mycket <3

Av Sannixen - 2 februari 2015 19:05

Var jätte nervös på morgonen men allt har gått bra och jag har fått vara med om mycket idag, två möten osv :) Väldigt intressant. Och så roligt att träffa barnen igen och så söta som blev jätte intresserade av bebisen i magen. Dock är jag helt slut nu men skrev precis loggbok men nu blir det soffläge en stund innan det är sovdags. Imorgon ska barnen lämnas 6:30 :( <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards