Livet som mamma

Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Sannixen - 15 maj 2015 16:20

Jisses vilket underbart väder idag :) redan på morgonen var det super skönt ute. Så blev en tripp till lekplatsen :)

När vi hade lekt där ett tag åkte vi till maxi :) barnen fick vars en glass. Och väl hemma igen värmde vi små baguetter i ugnen och åt :)

Hade även köpt bubblor på maxi :) Så då var ungarna lyckliga <3

Promenerade bort till en annan lekplats en sväng också :) Linnea cyklade som hon älskar <3

Efter ett tag där gick vi hemåt igen och åt middag :) Och nu leker mina troll i trädgården igen. Varit en mysig dag trots ungarna bråkat en hel del, inne på fjärde trots dagen nu :/

Av Sannixen - 15 maj 2015 07:44

I förrgår efter barnen badat och vi ska gå ut därifrån trillar Linnea och skallar hörnan av väggen :( blodet sprutar ur näsan och rinner i munnen så jag trodde tänderna var körda. Även en det bula med ett sår rakt i pannan :( fy fan mitt hjärta stannade :( kände mig även som världens sämsta mamma. Jag brukar alltid bära henne eller hålla handen för att sådant inte ska ske men denna dagen gick jag ut med dom utan att göra det :( vilket skit :(

Av Sannixen - 15 maj 2015 07:37

En helt underbar ledig torsdag :) Malin kom hit mer sina pojkar och syrran släppte av sin yngsta som är lika gammal som Linnea :) Dom lekte så fint allesammans och det är så himla roligt att se. Lekte först en stund i trädgården. Sen blev det fika med goda kakor innan vi gick bort till lekplatsen :) Min systerdotter stannade efter att Malin och dom åkt och barnen var så glada över det. Skönt när dom kommer så bra överens :)

Stökigt med alla leksakerna där men i veckan ska vi ta ett ryck så vi kan få upp våra nya fina möbler :D

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards