Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Graviditet nr 2 ♥

Av Sannixen - 3 juni 2012 08:15



Har ju inte skrivit något ang den här veckan så kommer en liten bild iaf :) Jag mår super bra *ta i trä* så det är skönt :) och imorgon går jag in i vecka 20 alltså har halva tiden gått då <3 Gud vad vi längtar efter dig vår lilla sessa.

Och Timmie är jätte go och sa till mig igår att vår bebis kommer i oktober <3 Tänk att han lagt det på minnet. Min älskade gosse <3 

 

Jag känner henne varenda dag med sina mjuka små sparkar <3 Sambon har dock bara känt henne på utsidan en gång. Hon gör ju det annars med men han missar det oftast då det inte hände rhela tiden.




Av Sannixen - 1 juni 2012 10:01


Igår kunde din pappa känna dig för första gången <3

Som han har längtat och så himla glad han blev.

Du verkar inte vara en vilde precis för det blev bara ett par hårda sparkar.

Men det kommer ju mer med tiden <3

 

 








Av Sannixen - 27 maj 2012 19:33



Var ju på ultraljud i fredags och sedan har jag inte haft tiden att gå in här :) men som de flesta av er vet nu eftersom vi uppdaterade på facebook så ska vi få en liten prinsessa <3

 

 

  

 

Ser fram emot att träffa dig, vår lilla sessa <3

Av Sannixen - 24 maj 2012 19:52




Imorgon kl 13:30 är det dax    Snälla bebis visa imorgon så blir mammi och pappi jätte glada :) 

Av Sannixen - 22 maj 2012 22:26


Om 3 dagar är det ul  Längtar såååå

Av Sannixen - 20 maj 2012 10:01



5 Dagar till ultraljudet  

Av Sannixen - 15 maj 2012 19:14




Ja vi var ju på ultraljudet idag kl 15:30. Väldigt uppspelta och tiden gick såååå sakta. Men tillslut var det vår tur :) Rätt okej tant vi fick ändå, lite sådär otrevligt trevlig eller vad man säger. Finns ju värre. Men iaf så visade hon oss allt på bebisen och förklarade vad allt var. En frisk liten krabat iaf <3 Åkte bakåt 2 veckor med i beräkningen så är bara vecka 17 och är nu beräknad till den 22 oktober istället. Så vi får väl se när den lille/lilla vill titta ut <3 Men sen så kom vi ju till det här med könet haha .. Nej då låg pluttisen med fötterna för så fast hon skakade runt magen ordentligt så fanns det ingen chans till att se :( Såklart blev vi besvikna eftersom vi vill börja förbereda och vill inte köpa allt i vitt heller.. Men vi fick iaf fyra fina bilder på den lille/lilla <3 Och nu har vi faktiskt bokat in oss på ett annat ställe till ultraljud nästa fredag så håller tummarna att den vill visa sig då :P 1000kronor fattigare men kommer vara värt det haha ;) <3 



 

Av Sannixen - 15 maj 2012 10:22



Idag är det dax för ultraljud :) Mår illa så uppspelt jag är hahaha :P

 Och sambon har inte kunnat sova i natt så uppspelt han är <3

Och har redan börjat få sms om vi varit där än ..

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards