Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Linnea ♥

Av Sannixen - 3 maj 2015 17:28

Idag köpte jag några trosor till Linnea mest för testa eftersom hon inte är så aktiv med toaletten mer som hon var innan :/ Hon blev super glad och klarade många timmar innan det skedde en olycka. Jag var noga med att fråga ofta om hon skulle kissa och hon gjorde det en gång. Men sen frågade jag inte på en stund och så lekte hon ute med timmie och så skedde en olycka. Men så duktig ändå <3 nu vill hon bara ha trosor på sig <3 dock måste hon ha blöja inför natten iaf.

Av Sannixen - 28 april 2015 20:51

Julia fick träffa sina syskon snabbt <3

Träffade sin storasyster
Vi kom hem kl 6 och samma sekund vi går igenom dörren hemma hör vi Linnea vakna och mamma kalla på henne :) När hon gick och la sig var bebis i magen men när hon vakna var bebis ute <3 haha hon såg aningen förvånad ut när hon såg sin lillasyster för första gången i sin bilstol. Sen visade hon oss att hon är världens finaste stora syster, tog så nätt och pussade, kramade, gosade med Julia <3 mitt hjärta smälter <3

Träffade sin storebror
Vi fick åka tillbaka till BB för undersökningen av läkaren vid 16:30 men tydligen hade vi fått fel tid ^^ doktorn kom ca 17:40 men sen gick det snabbt. Efter det körde vi och hämtade upp en stolt storebror <3 han öppnade bildörren och visade sin pappa henne. Sen hela vägen hem satt han och tittade på henne och berättade för oss vad hon gjorde <3
Väl hemma ville han också hålla och mysa med henne <3 och med honom så vet vi ju vilken underbar storebror han är <3

Ni tre är verkligen det finaste jag vet <3 kärleken till er är obeskrivlig <3

Av Sannixen - 21 april 2015 09:50

Igår fixade vi ihop Linneas sparkcykel efter förskolan så promenerade hon och jag ut en stund<3 blev även en tripp till lekplatsen :)

Av Sannixen - 16 april 2015 21:39

Skulle till emporia för hämta ett paket på panduro med de sista dekorationerna till kalaset. Har dock kommit på att jag glömt ballonger eller ja en sorts ballonger har jag. Men iaf så blev det en tur in på de vanliga ställena. Jag skulle byta två newbie klänningar till en mindre storlek. Och så hade jag 100kr rabatt på kappahl om man handla för 400kr så blev ju en fin newbie jumpsuit till bebis och vita lite tunnare strumpor. Och så fick Linnea en tröja, en T-shirt och ett linne <3 Sen en snabbis in på h&m för köpa såna ta 3 betala för 2 tröjor som hon kan ha som extra kläder på förskolan :)

Den ena tröjan från kappahl påminner väldigt mycket om den på lindex med vingarna som Linnea har :) men denna är mjukare och lite tunnare kvalité :) med fjäril istället :)

Av Sannixen - 11 april 2015 16:35

Börjar packa min och bebis BB-väskor :) hade glömt hur små blöjorna är alltså haha otroligt gulliga :D hennes väska är typ klar men min egen vet jag knappt vad jag ska stoppa ner redan nu. Och Linnea hittade kameran och ville ta foto på lillasysters väska <3

Av Sannixen - 5 april 2015 10:24

Har passat Emilia över natten :) Allting har gått jätte bra så det är skönt. Igår efter Linnea lagt sig tittade Emilia och timmie på film tills det var dax för dem att sova. Emilia ville sova inne hos timmie så det fick hon. Man hörde lite fnitter haha men dom somnade snabbt ändå <3 Och idag efter vi ätit lite frukost och lekt inne så gick vi till lekplatsen. Super fint väder idag också ju. I love the sun <3

Av Sannixen - 4 april 2015 11:50

Idag är vädret helt underbart :) Och man får så mycket mer ork och känner sig piggare. Barnen lekte lite i trädgården innan så fixa jag lite i förrådet :) Sen tog dom sina cyklar så fick vi cykla till morfar och fylla på luft i timmies däck och höja sadel och styre, ser dock ut som det får bli en ny cykel redan denna sommaren. Sen blev det en trip till lekplatsen :) man verkligen njöt av vädret. Blir en runda till lite senare minsann :) <3

Av Sannixen - 3 april 2015 15:53

Timmies bild försvann från förra inlägget :/

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards