Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Linnea ♥

Av Sannixen - 3 april 2015 14:45

Ska storebror ha keps ska minsann jag ha keps :P

Jag och mina små hjärtan var ute en stund på lekplatsen innan i detta sköna väder. Nu väntar vi på maten ska bli klar och sen får vi se om vi går ut igen kanske :D

[Bild]

Av Sannixen - 3 april 2015 14:37

Timmie var ute en sväng på lekplatsen sen kom han inom så fick dom sina påakpresenter. Och timmies från oss innehåll Fia med knuff med bamse :) och Linnea fick en sån magnetisk ritplatta från frost :) Så det ville iaf timmie spela direkt så blev en liten runda innan vi alla tre gick ut :) <3

Av Sannixen - 2 april 2015 17:35

Linnea kollar film, jag tar det lugnt och sambon är och hämtar bebisens vagn <3

Av Sannixen - 31 mars 2015 09:28

Hehe hon tyckte det var roligt att bli målad och klä på sig hemma men så fort vi kom till förskolan åkte det av igen, så hängde det där så får vi se om hon tagit på det sen till påsk festen för den är ju inte förrän senare så. Men hon var så otroligt sööööt och jag smälte när jag tittade på henne. Älskade unge <3

Av Sannixen - 30 mars 2015 20:05

Jaha idag kom jag på att det är påskfest imorgon på förskolan så då fick min kära maskin åka fram. Inte sytt på mer än ett år :O men det blev ok ändå faktiskt. Men satan så ont i ryggen så inte bra när man är höggravid inte. Nu återstår det och se om Linnea kommer använda det imorgon eller ej haha :P

Av Sannixen - 29 mars 2015 08:50

Jag och Linnea ligger och tittar på Pippi Långstrump. Och hon har magen som kudde <3 underbara du <3

Av Sannixen - 23 mars 2015 19:53

Igår innan timmie blev hämtad av sin pappa så gick vi ut en sväng :) Linnea cyklade och vi andra promenerade. Bort till en lekplats på gatan bredvid vår. Och där bor en pojke från timmies avdelning på förskolan och han var i trädgården så när han såg timmie kom han ut och lekte med honom :) så det var ju jätte roligt för timmie <3

Underbara ungar <3

Av Sannixen - 19 mars 2015 13:30

Blev bara liten shopping denna gången med två grejer till Linnea :) kunde inte hålla mig när jag såg dom. Skorna är underbara <3 provade på Linnea imorse och dom passa men hon verka inte så förtjust i dom så får väl även köpa ballerina skor :P Kan ju ändå inte precis leka i dessa då all sand osv åker in direkt. Blir mer en gå bort sko <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards