Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Graviditet nr 3 ♥

Av Sannixen - 16 november 2014 09:22

Inte gått ut med det i bloggen innan men idag kände jag att de var dax :) Går in i vecka 18 idag. Har mått bajs precis som de andra ggr men nu är det mycket bättre. Nu mår jag mer illa om jag vaknar hungrig på natten men ignorerar de, då blir de en jobbig morgon. Även om jag blir för hungrig innan jag äter något blir de också kaos. Har svårt att äta mat fortfarande och måste verkligen vara sugen på det jag ska äta annars får jag inte ner det. Hoppas det blir bättre snart med maten älskar ju äta annars :P inget direkt sug efter något denna gången konstigt nog. Dricker en del mjölk precis som med dom andra. Och har gått över till BK igen som när jag var gravid med timmie. Klarar inte mc Donalds alls nu :/ lite roligt det där eftersom med Linnea var det bara mc Donalds som gällde och en helt annan hamburgare som jag inte ens gillar annars haha :P


Men men på fredag är det ul och hoppas vi kan få se om du är en liten påg eller tös <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards