Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Graviditet nr 3 ♥

Av Sannixen - 22 april 2015 22:24

Snälla lilla underbara sessa stanna inne till imorgon eftermiddag så att jag hinner redovisa. Det ständiga tycker neråt och hennes rörelser gör mig lite små nervös måstr jag säga. Dock är hon alltid aktiv vid denna tiden på kvällen men någon dag/kväll är det ju dax och skulle inte förvåna mig om hon väljer ikväll när jag ligger och oroar mig för massa annat :/

Men hade blivit uber glad om du kunde vänta tills jag har redovisat med gruppen imorgon <3 hihi

Av Sannixen - 22 april 2015 10:24

Fortfarande inget beslut från försäkringskassan ^^ deras 30 dagar är nu uppe i 43 dagar och jag vet att dom har alla uppgifter så fattar inte varför det tar sådan tid? Och hon jag prata med förra veckan skulle ju sätta prio 1 på mitt ärende så det skulle varit klart i fredags ^^ nu sitter jag i telefonkö, sa ca 15 min nu har det gått 33 min ^^ kan ju undra hur lång tid kvar?! Och vad dom kommer säga denna gången ?? Är då fruktansvärt trött på dom nötterna nu alltså !!

Av Sannixen - 22 april 2015 09:00

Idag var jag på besök hos barnmorskan. Allting såg bra ut och bebis ligger där hon ska :) hon hade även en student idag som fick känna på magen, ta blodtryck och stick i fingret :) Men nu hoppas jag detta var sista besöket innan bebis är här men vi bokade in en tid nästa vecka också så får vi se hehe. Fortfarande 14kg jag gått upp iaf :)

Av Sannixen - 21 april 2015 15:30

Magwn är verkligen rund som en boll <3 och bara ett få dagar till, ska bli spännande att se vilken dag du väljer att titta ut vår minsta lilla sessa <3

<3

Av Sannixen - 17 april 2015 21:09

Av Sannixen - 16 april 2015 21:39

Skulle till emporia för hämta ett paket på panduro med de sista dekorationerna till kalaset. Har dock kommit på att jag glömt ballonger eller ja en sorts ballonger har jag. Men iaf så blev det en tur in på de vanliga ställena. Jag skulle byta två newbie klänningar till en mindre storlek. Och så hade jag 100kr rabatt på kappahl om man handla för 400kr så blev ju en fin newbie jumpsuit till bebis och vita lite tunnare strumpor. Och så fick Linnea en tröja, en T-shirt och ett linne <3 Sen en snabbis in på h&m för köpa såna ta 3 betala för 2 tröjor som hon kan ha som extra kläder på förskolan :)

Den ena tröjan från kappahl påminner väldigt mycket om den på lindex med vingarna som Linnea har :) men denna är mjukare och lite tunnare kvalité :) med fjäril istället :)

Av Sannixen - 15 april 2015 22:04

Det är bra att du är aktiv men måste du vara det vid kl 22? <3 går verkligen inte att somna när du har disco i magen finis <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards