Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Julia ♥

Av Sannixen - 26 maj 2015 06:53

Igår blev Julia en månad <3 Tiden verkligen flyger förbi och fast att man försöker verkligen ta vara på tiden känns det ändå tungt att den går så snabbt <3

Hon är duktig att följa en med blicken :) och huvudet kämpar hon med men klarar små stunder att hålls det uppe. Vår duktiga lilla tjej <3

Så himla mysig bild på henne och sambon <3

Av Sannixen - 25 maj 2015 06:36

Kaos :/ Linnea har skadat foten/benet så blir en tripp till sjukhuset för att se hur allvarligt det är :( Julia har varit vaken sedan 3 men NU sover hon när de andra är uppe ofc. Och timmie ska till skogen med förskolan. egentligen Linnea också dit men nu får hon stanna hemma. Undrar hur vi får göra resten av veckan då. Ons och fredag måste jag till skolan heldagar för att jobba med gruppen så hoppas sambon kan vara hemma då :/ Annars är det ännu mer kaos :(

Av Sannixen - 21 maj 2015 21:40

Idag var förskolan stängd men dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig :P men bra ändå. Jag skulle till skolan så sambon fick komma hem från jobbet för att ha tjejerna. Dom körde mig till skolan sen hade dom varit och promenerat vid stranden och även lekt på en lekplats innan dom hämta mig igen, mitt seminarie var typ helt meningslöst. Jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva om kommer inte på någon frågeställning alls och känner att jag inte orkar engagera mig vilket suger :( men men sen hämta dom mig så åkte vi hem. Sambon körde tillbaka till jobbet och sen köpte han tacos med sig hem efter :) Jag och Julia åkte iväg en shopping runda. Känner mig lite galen faktiskt, borde ha shoppingförbud nu :P men men Julia fick tre plagg på kappahl och tre på lindex <3

Klänningarna jag köpte på kappahl <3 är helt kär i dom. Newbie levererar som vanligt. MEN dom ska finnas i vit också så om ni ser klänningen i vit i någon kappahl i Malmö så hojta till :) måste ha den också såklart <3

Av Sannixen - 19 maj 2015 02:24

Jag visste det :/ Julia har sin vaken tid på natten om hon somnar för tidigt på kvällen. Hon har vänt dygnet på något vis så ja kl är nu 2:22 och vi har varit vakna snart en timme. Hon brukar vara vaken ca 3 timmar på natten så ja ett tag kvar :/ mitt huvud gör såååå ont :( vill bara sova. Men vet inte hur man ska göra för att hon ska vara vaken mer på kvällen. Men ikväll ska hon få bada iaf och hoppas på att hon då är vaken en stund efter. Måste få henne att vända tillbaka dygnet för min kropp och huvud klarar knte detta :(

Av Sannixen - 18 maj 2015 20:38

Mina tjejer imorse <3

Mina fina barn är det bästa jag vet. Även om dom driver mig till vansinne ibland så finns det inget bättre än att ha dom i mitt liv <3

Av Sannixen - 17 maj 2015 09:37

Idag somnade lillfisen i gungan <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards