Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Timmie ♥

Av Sannixen - 23 mars 2015 19:53

Igår innan timmie blev hämtad av sin pappa så gick vi ut en sväng :) Linnea cyklade och vi andra promenerade. Bort till en lekplats på gatan bredvid vår. Och där bor en pojke från timmies avdelning på förskolan och han var i trädgården så när han såg timmie kom han ut och lekte med honom :) så det var ju jätte roligt för timmie <3

Underbara ungar <3

Av Sannixen - 18 mars 2015 16:56

Haft några mysiga timmar med Malin och barnen :) Skönt väder att vara ute i också men efter fikan gick vi hem till dom och lekte en stund för då började det bli lite kyligt. Barnen leker så himla fint tillsammans också det är så härligt att se <3

Av Sannixen - 17 mars 2015 21:42

Dom fick vars ett frozen kinderägg och vars en frozen såpbubblor :) Och det var mycket uppskattat. Så himla roligt dom hade i trädgården och så otroligt söta <3 mina älsklingar alltså hoppas ni förstår hur mycket jag älskar er <3

Av Sannixen - 15 mars 2015 08:09

Timmie ville ha prinsess tema på sitt kalas men har nu ändrat sig till frost :) Så beställde lite inför kalaset igår. Ska faktiskt bli roligt att baka då det nu var ett tag sedan sist. Men tårtan vett i tusan hur jag ska göra den :P Har någon ide men man får se hur mycket man orkar då kalaset är 6 dagar innan BF :P Annars har jag en reserv plan för tårtan :) så det blir nog bra ändå. Ska på dop dagen innan också så hehe mycket på en gång där <3

Av Sannixen - 7 mars 2015 14:53

Idag stod det lekplats på schemat. Timmie valde men vi hitta inte den lekplatsen så blev Afrika lekplatsen men den var otroligt tråkig :P Så åkte sedan vidare till hav och strand lekplatsen där vi lekte ett tag <3 sen blev det lite kallt så då åkte vi hemåt igen <3

Av Sannixen - 8 februari 2015 20:22

Min fina prins har åkt till sin pappa och även om han var all over the place idag på kalaset så kommer saknaden direkt när han inte finns i min närhet mer <3 det är sjukt så ont saknaden kan göra fast att man vet att man ses om en vecka igen <3 Denna veckan har han varit så otroligt duktig på alla sätt och vis (det har båda varit) Idag tog dom dock igen för hela veckan haha. Men ändå jag har varit så stolt och glad hela veckan. Längtar redan till nästa söndag när jag ska hämta honom igen <3

Av Sannixen - 7 februari 2015 15:09

Precis varit på bio med sonen och sett tingeling. Aldrig passat mina tider eller mina veckor med timmie innan men idag så funka det utmärkt.

Filmen var bra :) jag gillar ju också tingeling filmerna så hehe.

Av Sannixen - 7 februari 2015 06:02

Mina fina hjärtan på Ellis ettårskalas förra helgen <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards