Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Äventyr/Resor/Utflykter

Av Sannixen - 27 april 2011 21:14

Stack till Ullared igår som en spontan grej :P Jag, Micke, syrran och Anna. Jag körde ;) Gick super bra och jag var inte så trött som jag trodde jag skulle vara så det var super nice. Kom fram till Mc donalds vid kvart över nio, dock hade dom bara frukost meny så varken jag lr syrran palla äta där. Sen körde vi sista biten tog två vagnar sen gick vi till BK dock öppna dom inte förrän 11 :O helt sjukt.. Men men så vi gick in och började shoppa loss lite.. Blev mest kläder till Timmie och nödvändiga saker som var slut lr behövdes hemma. Fikade efter en stund där inne men dom hade slutat sälja mackor på cafeét. Antagligen för dom öppnat resturangen. Så blev BK innan vi körde hem. Var hemma ca 17:20 så :) Då hade min lilla prins nästan precis kommit hem så blev massa massa mys med honom innan han skulle nanna vid 20 tiden

Timmies kläder

Av Sannixen - 10 april 2011 19:08

Övernattning hos Jonas & Emma där dom bjöd oss på underbar middag på kvällen sen tittade vi på film. Men jag & Micke somnade :P haha..Sjukt  mysig kväll.. Tack

Steg upp kl 5, gjorde oss klara och ner till bussen som skulle avgå kl 6. Åkte genom danmark sedan båt över till Tyskland. Riktigt mysig bussresa <3 Sen stannade vi på ett ställe där vi handlade dricka i två affärer och stannade där  2 timmar. När alla samlats i bussen igen så stack vi till en hamnstad där vi skulle äta. Vi fyra gick och åt på en resturang som var en gammal saltgrotta. Jätte mysigt ställe och super god mat..

Efter maten promenerade vi omkring lite i staden. Riktigt riktigt mysigt.. Dock inte särskilt billigt att handla där..

Tack för en otroligt underbar liten resa

Love you ..hihi..

Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)