Livet som mamma

Inlägg publicerade under kategorin Kärlek ♥

Av Sannixen - 11 mars 2013 18:38



Idag har jag och fästmannen varit tsm i 1 år och 4 månader

Tiden har gått så sjukt fort men det känns även som det alltid varit vi


 

Av Sannixen - 16 februari 2013 08:54



Linneas farfar passade henne några timmar igår så vi kunde gå på bio :) Så himla mysigt vi hade men kändes verkligen konstigt utan henne <3 Hon hade varit ledsen en stund så då fick han ut och köra henne i bilen och då somnar hon direkt. Vi kollade på den nya Die hard,den var faktiskt riktigt bra.


Av Sannixen - 24 januari 2013 20:56



Efter sambon slutat jobba åkte vår lilla familj till kyrkogården och mötte upp sambons familj och några släktingar <3 Stannade en stund, tände ljus och la blommor så där blev jätte fint. Efteråt åkte vi hem till sambons pappa och åt smörgåstårta och ungarna lekte. Timmie var över lycklig :P Han har ju inte varit på dagis idag så helt uppe i varv var han :P


Som min sambo sa innan, hade önskat att jag fick lära känna hans mamma och träffa henne mer <3 och att hon kunde få träffa vår fina lilla dotter <3 Jag tänker på det ofta. Önskar det var annorlunda. Men hann iaf träffa henne två ggr <3

Av Sannixen - 27 december 2012 18:36



Var som sagt i affärer idag utan lycka. Sen kom jag hem så hade min underbara sambo städat nedanvåningen <3 Vi tog det lugnt en stund hemma sen åkte vi och åt mc donalds. Hämtade upp hans mormor sen åkte vi till hans mammas grav <3 och mötte upp de andra där. La blommor och tände ljus. Var hennes födelsedag idag <3 Önskar det var annorlunda och att hon fick träffa vår lilla flicka <3 Och att jag fick lära känna henne. Nu får man lära känna henne på ett annat sätt. Genom minnen och foto <3

Av Sannixen - 18 december 2012 17:43

Lämnade in den idag för måste göra den lite större. Får på den bra men av är ett problem :P Tyvärr får jag inte den förrän efter jul och nyår :( saknar redan att ha den på fingret ju :( <3

Av Sannixen - 12 december 2012 23:58

Naw världens underbaraste sambo <3 Vi blev förlovade nu ikväll och Gud vad jag är lycklig :) Så otroligt glad att det just är honom jag ska leva mitt liv med <3 dela allt tsm och finnas där i vått och torrt. Älskar dig och vår lilla familj så otroligt mycket gubben <3

Av Sannixen - 15 november 2012 08:21



Två tröttisar nannar i soffan <3


 

Av Sannixen - 12 november 2012 18:50

Eftersom vår 1års dag hamnade på samma dag som farsdag oxh sambon fyllde år några dagar innan blev det art jag köpte en 1års present men att han fick räkna den även som farsdag present. Den kostade ju en del och många tycker säkert inte det var värt det men vi kommer ju ha den för alltid så :) <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards