Livet som mamma

Alla inlägg under november 2009

Av Sannixen - 18 november 2009 13:45

 

Det måste varit som du sparkade <3 för igår när jag skulle sova så kände jag det igen. Speciellt när jag låg på magen, var kanske lite för trångt för dig då ? Din pappa ville också känna när du rörde dig men det känns inte något på utsidan än tyvärr, så han blev lite besviken. Men det kommer det också just nu får jag känna mig mer speciell  <3

 



Av Sannixen - 17 november 2009 13:45



Igår när jag låg i sängen och försökte sova så kändes det konstigt i magen. Hände typ 5-6 ggr innan jag somnade. Undra om det var lillen som sparkade? Men det kändes inte riktigt som jag fått för mig det ska kännas när jag hört andra prata om det. Så kanske bara var nåt annat i magen som rörde på sig. Sen "imorse" när jag steg upp så kände jag det igen. Men jag är ändå inte säker. Jag kanske inbillar mig för jag längtar tills det sker?!

 

Av Sannixen - 11 november 2009 15:30


Nu är du 19 veckor gången (eller gravid i 20:e veckan, om du föredrar att räkna så). Snart halvvägs igenom din graviditet. Bli inte förvånad om du blir tröttare nu. Du kommer att växa snabbare under kommande veckor och det kan vara bra att sakta ned på tempot. Om du kan och vill kan det vara skönt att ta en tupplur framåt eftermiddagen. Din bebis hörsel fortsätter att utvecklas och den håller på att lära sig känna igen ljudet av din röst. Anlagen till din bebis mjölktänder är redan färdiga och det som så småningom kommer att bli vuxentänder håller redan på att formas bakom dem.





Haha den här bilden var på hemsidan, måste säga att det ser väldans trångt ut där inne :O

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards