Livet som mamma

Alla inlägg under februari 2015

Av Sannixen - 28 februari 2015 11:37

Sitter och föbereder lite inför lektionen på måndag :) Då kommer även handledaren från högskolan för att titta på mig så lite små nervöst men det ska nog gå bra. Det "värsta" som kan hända är ju att flera av barnen kanske inte vaknat på rätt sida :P

Av Sannixen - 26 februari 2015 20:32

Linnea hade tydligen varit lite gnällig idag på förskolan och trött. Även ursäkta men ja lös bajs två ggr. Hemma har hon varit som vanligt tycker vi men ja lite lättare ledsen men hon verkade trött. Men tyckte även hon började kännas varm :/
Men snälla snälla stå ut en vecka till älskade du <3 Får inte missa av min VFU och måndag och tisdag är väldigt viktiga så då funkar det inte alls :/

Av Sannixen - 26 februari 2015 15:26

Den äe tröttheten skrämmer mig :/ speciellt idag och igår. Är så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna fast att jag la mig tidigt igår. Helt slut är jag och känner varken för laga mat eller annat :/ så otroligt jobbigt är det och hoppas verkligen inte det ska vara såhär de sista veckorna nu för då lär skolan bli lidande vilket jag sagt till mig själv att den inte ska bli !! Får bli tidigt i säng även idag. Sambon lär tycka att jag är skit tråkig :/ <3

Av Sannixen - 26 februari 2015 15:26

Den äe tröttheten skrämmer mig :/ speciellt idag och igår. Är så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna fast att jag la mig tidigt igår. Helt slut är jag och känner varken för laga mat eller annat :/ så otroligt jobbigt är det och hoppas verkligen inte det ska vara såhär de sista veckorna nu för då lär skolan bli lidande vilket jag sagt till mig själv att den inte ska bli !! Får bli tidigt i säng även idag. Sambon lär tycka att jag är skit tråkig :/ <3

Av Sannixen - 26 februari 2015 06:03

Tredje morgonen med huvudvärk :( vet inte alls varför men börjar bli trött på detta nu. Skulle även varit skönt att sova lite längre :P hade jag kunnat köra bil dit så hade jag kunnat sova en timme till men kostar lite mycket att stå där tyvärr så får stå ut. Kanske börjar bli sjuk eller något för jag är så satans trött också. Eller om det är graviditeten som gör det :/ känner mig iaf som en zombie nu de senaste dagarna. Men men det är bara att kämpa vidare.

Nu ska jag göra mig klar sen köra vår sessa till förskolan <3

Av Sannixen - 24 februari 2015 20:00

Tiden har gått så himla snabbt :) Längtar så mycket tills du är här ute med oss <3 Jag mår bra och foglossningen har blivit så mycket bättre så det är skönt. Det "jobbiga" är att man har så mycket i skolan så man blir lite stressad men jag ska klar detta och kämpa till sommaren så att jag sedan kan njuta av sommaren med mina tre barn <3

Av Sannixen - 24 februari 2015 15:02

Jisses vad trött man är dessa dagar men jag trivs så himla mycket. Hoppas dessa åren går snabbt så man kan börja jobba med detta :) Idag har jag hållt i rätt mycket och min handledare tycker det känns som att jag är varm i kläderna osv så känns så himla roligt att höra :)

Av Sannixen - 23 februari 2015 05:40

Varför måste nätterna gå så himla fort :( vill ju sova lite till bara. Men men det är bara att resa sig.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards