Livet som mamma

Alla inlägg under maj 2011

Av Sannixen - 29 maj 2011 19:14



Började dagen med att städa :) For sedan iväg en snabbis till Jägers, köpte en mössa till Timmie <3 Sedan hem så kom min kära familj. Käkade smörgåstårta och snacka massa.. Super mysigt som alltid.. Nu har man diskat och lillen sover redan, helt slut var han :P Så nu blir de tv mys..

Av Sannixen - 29 maj 2011 12:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 27 maj 2011 09:26



Idag blir det en mysdag med min lille pluttis  

Ska nog åka och köpa en mössa och ett par sommarskor till honom dock.

Men massa mys mys mys idag iaf.. Älskar min lille pluttis över allt annat.. Han är verkligen mitt liv   

Av Sannixen - 27 maj 2011 09:22


Tog med mig mamma på heminredningsparty hemma hos Mickes syster igår. Riktigt trevligt och super fina saker. Ville ju ha allt :P Köpte dock bara två saker men ja vi snacka om att kanske ha ett sådant party hemma hos mig någon dag också :) Någon som är intresserad? :)

 

 

 

Zelected by Houze

 

 

Av Sannixen - 23 maj 2011 16:14



Min lilla prins älskar klättra på allting just nu <3

 

 "Jag vill upp här"

 


" Wiie snart uppe "

 

 

" Äntligen  "

 

 

" Vända mig"

 


" Wiiie kittlar i magen"

  




Älskar dig min lille galning



     

Av Sannixen - 21 maj 2011 13:39


Super glad att jag slipper betala på en telefon jag inte ens har mer.. Har nu beställt en ny mobil and I Love It ;) Precis som de flesta andra haha..



 

Av Sannixen - 21 maj 2011 13:35



Slutade jobbet halv nio sen snabbade mig hem. Gjorde mig klar snabbt och sedan kom Micke och gjorde sig klar. Sedan tog vi bussen in till stan :) Mötte upp Malin sen promenerade vi till festen.. Kände många på festen så det var riktigt nice. Super trevlig fest :) Dock stannade vi "bara" till halv ett eftersom man skulle ju upp med lillen imorse   Men tack för att vi fick komma :)

Av Sannixen - 20 maj 2011 07:58


Jag kommer knappt ihåg veckan :O Hahaha senil eller vadå.. Men jag tror detta stämmer.. Annars så rätta mig :)


Måndagen träffade jag Anna :) Käkade BK och gick en runda i stan. Hittade dock inget till varken mig eller lillen.. Sen hem så hämtade Johan plutten till babysimningen.


Tisdag jobbade sen hem så blev det film och jordgubbar..


Onsdag: Efter jobbet kom Johan med Timmie :) Så stack jag och lillen och hämtade upp Zara för åka till Burlöv en sväng för det var en tröja där jag ville ha. Efter det körde jag hem henne och hämtade upp Micke.. Sen hemåt.. Så blev det grillning, gotti gott !! Sen på kvällen blev det räkor och vitlöksbröd.. Riiiiktigt nice..


Torsdag: Mysdag med Timmie <3 Skulle ärende men blev bara till Maxi och storhandlade typ. Sen kom Emma och Jonas också så gjorde vi hamburgare och kollade på film senare på kvällen när lillplutten somnat <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards