Livet som mamma

Alla inlägg under mars 2012

Av Sannixen - 30 mars 2012 16:25



När jag fyllde 25 fick jag en film av min fruga Mimmi <3 Där hon och hennes fästman hade skrivit en låt till mig och klippt ihop en film. AND I LOVE IT !!! Tittade på den med mina andra bästa vänner på min födelsedag innan gästerna kom. Och nu tittade jag på den igen.. Massa känslor väller fram och jag älskar den... Så var bara tvungen att skriva ett litet inlägg här och berätta hur glad jag är över den and I FAKKING LOVE YOU <3


 

Av Sannixen - 29 mars 2012 21:19




Har dragit mig för att se den i flera månader  nu. Inte känt att den locka mig men då inget annat gjorde det ikväll så såg jag den. Och omg jag böla mig typ igenom hela.. Den var faktiskt väldigt bra tycker jag :) Det är dock en sån film man bara ser en gång..




Av Sannixen - 29 mars 2012 18:50



Båda jag och lillen vaknade jätte förskylda imorse :( Dock har han massa hosta. Så inte mycke sömn för någon av oss i natt. Han klarade inte ens av att sova middag fast han var super trött bara för han hosta hela tiden <3 Mitt lilla hjärta.. Nu har jag försökt lägga honom för natten för han ville det själv också. Men han bara hostar hela tiden så får se om han lyckas somna eller om han snart stiger upp igen <3 Jag är också helt slut :/ Men imorgon åker han till sin pappa så och jag ska jobba helgen så hoppas inte mitt blir värre för vill inte behöva stanna hemma.. Speciellt inte en helg, det är ju helgerna man tjänar på... Men men vi får se hur man mår.. Ledig imorgon också iaf så då får man rå om sig själv lite :)

Av Sannixen - 28 mars 2012 09:32


Vilken jäkla huvudvärk jag har :( Vaknade med snäppet innan migrän och det vill inte försvinna .. Och inga tabletter hitta jag i hela huset. Hade jag varit ledig idag hade jag beställt tid till vårdcentralen för att få migräntabletter men ska ju jobba  så blir inget med det :/ Hoppas den försvinner av sig själv då.. Ska snart köra lillen till dagis sen blir det en snabbis in i affären och köpa lunch.. Usch mår verkligen bajs idag :(

Av Sannixen - 26 mars 2012 17:08



Sitter och rensar bland alla foto och filmer. Även min Iphone håller jag på att tömma över till hårddisken nu. Jag har 1000tals bilder på Timmie. Flera GB fulla med både foto och filmer på lillen <3 Riktigt kul.. Så ska bli skönt när jag pillat klart så jag har det i rätt mappar :) Men det tar sin tid. Har nog suttit här i ca 2 timmar :P Sen när allt är på plats ska jag börja redigera ihop alla filmer så jag kan trycka ut dom på dvd :)

Av Sannixen - 26 mars 2012 15:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 26 mars 2012 10:48



Ja igår var det ju min födelsedag :) Dagen började med att vi städade upp efter festen. Skinande rent blev här och luktade sååå gott efter tvättat golven. Sen mös jag massa med mina pågar <3 Åkte och käkade på resturang. Påväg hem från resturangen frågade pappa om vi ville ha våfflor så vi svänge inom där och käkade vars en våffla :) Gotti gott :)

Sen när vi kom hem blev de massa lek innan lillen skulle nanna. Och när han somnat mös vi med jordgubbar och tittade på lite serier <3 Helt underbar dag detta med... Älskar er mina fina pågar <3

Av Sannixen - 26 mars 2012 10:22



Sen på kvällen när mina kalasgäster hade gått så började mina vänner droppa in :)

Fick en hel del fina presenter då med <3 Tack alla.. Blev verkligen en toppen kväll och jag garvade ihjäl mig hela kvällen typ.. Alla verkade ha super kul så det är skönt.. Massa roliga bilder, snack och skratt.. Helt awesome kväll :)

Tror faktiskt det var bästa kvällen ever !! :)

 

Några av tjejerna <3

  

 

Haha :)

  

 

 

Nej det var helt enkelt en toppen kväll. tack alla inblandade <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards