Livet som mamma

Alla inlägg under juni 2012

Av Sannixen - 24 juni 2012 17:09



I natt kommer taxin klockan 3:45 och hämtar upp oss och tar oss till Katrup där vi ska ta flyget till CYPERN !!!!! Hell yeah så jäkla underbart. Men även nervöst eftersom det är första gången Timmie åker utomlands också men han är så underbar så det kommer säkert inte vara några problem :)



Kom tillbaka om 8 dagar om ni vill läsa om resan för det blirINGET bloggande där nere utan ska njuta av varenda sekund med mina pojkar <3

Av Sannixen - 23 juni 2012 17:00


Hade en super mysig midsommar :) God mat och underbart sällskap. Kan ju inte bli bättre.

Tack allesammans för en toppen midsommar .. <3


Älskar dig


Av Sannixen - 20 juni 2012 07:58



Hoppas verkligen Timmie blir bättre tills måndag när vi åker. Han har vaknat flera ggr i natt också men inte lika ledsen som de andra dagarna. Jag trodde ju han var förstoppad men igår gjorde han nummer två så kan vara att det kändes bättre i magen sen? Imorgon ska han iaf åka med sin pappa. Han ska fira midsommar med honom och hans familj och släkt :) Kommer dock sakna honom som attans <3 Mammas pojke *hihi*



Igår när han hade somnat försökte jag leta upp lite kläder att ta med mig till Cypern. Var mest klänningarna som passa mig så måste köpa någon t-shirt innan vi åker. Hittar inte mina jeansshorts heller vilket irriterar mig för dom vill jag verkligen ha med mig och dom brukade ligga på stolen här men inte nu när jag vill ha dom ^^ Måste hitta dom annars får jag köpa ett par för shorts vill jag ha om vi ska ut och gå länge eller så, det är skönare :) tänk att vi åker på måndag <3 Jisses vad jag längtar :)



  



Av Sannixen - 19 juni 2012 16:57



Varit på apoteket och köpt medicin. Himla dryga nätter vi har nu med Timmie. Han mår inte bra stackaren :/

Av Sannixen - 18 juni 2012 20:39




Idag efter jobbet åkte jag hem och fixade resan :) Till Cypern :) Blev ett annat rum än det vi tänkt från början men lika awesome <3 Kan inte fatta att om en vecka ligger vi där i poolen och myser. Kommer bli så underbar. Har skrivit en lista på allt som ska packas och har även tagit in min resväska. Nu fattas bara ett handbagage, får kolla vad som finns där uppe :) Måste även gå igenom min garderob och se vad som passar att ha med sig :P Måste börja packa så smått eftersom man jobbar en del och sen är det midsommar och man vill ju inte råka glömma något hemma heller.

 

Hit ska vi <3

  

  

Finns babypool,barnpool, vanlig pool och äventyrspool där det skjuts upp bollar och sånt :D Får se vad Timmie gillar :D

 

Åhh ska bli så spännande och kul :)

Vår första resa tsm alla 3 <3

 

 

Av Sannixen - 17 juni 2012 18:36



Undrar om Timmie ska bli sjuk ? Han hade ju feber i fredags kväll. Men sen verkar han ha mått bra men han vaknar flera ggr på natten så därför undrar jag om det är på gång? :/Hoppas inte lilla stackaren blir sjukis <3


Idag var jag ledig och sambon jobbade över måååånga timmar så han kunde sluta tidigare nästa söndag. Så jag och Timmie åkte hem till mormor med presenten vi bytat efter hennes kalas. Stannade några timmar och umgicks :) Sen åkte vi vidare till mamma och uffe i deras stuga. Fick jätte god middag där. Nypotatis och lax :) Såååå gotti gott .. Stannade även där någon timme innan vi åkte hemåt. Så badade min lille prins <3 Och nu myser vi mest framför tvn för strax ska han nanna :) Imorgon är det dax för dagis och jobb igen.

Av Sannixen - 17 juni 2012 08:39


Min fina sambo hade gjort en överaskning till mig i fredags när jag kom hem från jobbet :) Jag hade dock mina funderingar vad det kunde vara <3 Han fick hjälp av en kompis så då blev mina funderingar ännu mer verkliga ;) Dock fick jag sms sen att den stod på storarumsbordet? :O Så då sprack mina funderingar och jag kunde inte alls komma på vad det då kunde vara :P Sen när jag kom hem och där inte var något på bodet jag bara till mamma. Är det i sovrummet? :)*super smile* och hon bara vet inte ;) Så sprang jag upp och Jaaaaaaaaa min älskling hade köpt sängramen och borden jag ville ha <3 Såååååå himla underbar.. Vi båda två ville ju ha dom men jag gav förslaget från början ;) Och det blev super snyggt och vi båda är jätte nöjda <3 Kommer lägga in en bild en dag men orkar inte för tillfället. Men åhh vad glad jag blev ska ni veta :)

Av Sannixen - 17 juni 2012 08:21

  


Vi skulle åka dit igår men så visade sig vädret inte så fint. Men tillslut bestämde vi ändå oss för att åka dit :) Nicole ville leka med Timmie så hon fick också följa med. Dock var vi inte så smarta och hyrde en skrinda där :P Jag missade när sambon frågade mig vilket var jätte synd för vi behlvde en verkligen då båda barnen ville åka vagn. Men dom fick dela vagn istället :D:P  En mycket trevlig dag och vädret slutade på 21 grader och sol med lite moln så kanske t.o.m lite för varmt just i skånesdjurpark då där är jätte mycket backar och så skulle man upp där med en vagn med två barn och sådär :P Men det var en mycket trevlig dag och vi såg massa djur :) Och barnen fick välja vars en sak i shoppen så Nicole valde en liten kattunge som jamade och Timmie valde en lång orm som han sedan ändå inte verkade bry sig om alls ^^ Vi såg iaf en hel del djur och barnen tyckte det var jätte kul.

 

  

  

 

 

Sen åkte vi hem till syrran en stund och umgicks :)

 

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards