Livet som mamma

Alla inlägg under augusti 2015

Av Sannixen - 31 augusti 2015 18:56

Träffade största delen av min gamla grupp och det var så himla roligt. Snacka lite innan uppropet. Sen i slutet så träffade man sin nya grupp och dom kändes bra. Dock bara träffat tre av fem men känns ändå positivt. Imorgon måste Julia följa med så vi får se hur det går. Hon brukar vara så lugn och snäll men man vet ju aldrig. Speciellt om hon blir trött osv. Men men håller tummarna att det kommer gå bra. Känner dock stress redan då vi ska läsa natur och eng parallellt och ha väldigt många täta examinationer :O en är om redan 3 veckor. Men ja förhoppningsvis kommer detta också gå bra :)

Av Sannixen - 30 augusti 2015 20:13

Jisses säger jag bara men imorgon börjar skolan. Känner mig inte alls taggad med hoppas det känns bättre efter imorgon.

Av Sannixen - 30 augusti 2015 20:08

Haha ja blev ändå en fruhippa i efterskott, och helt perfekt dag och kväll blev det. Vädret var toppen oxh sällskapet underbara <3 Och en hel del minnen skapades hahahaha

Av Sannixen - 26 augusti 2015 21:26

Dagen blev inte som jag/vi hoppats på något av det. Men det löser sig :) massa motgångar just nu men det stärker oss bara <3

Av Sannixen - 26 augusti 2015 07:49

Dagen vi väntat på är här men såklart hae jag migrän ^^ jävla skit. Men ska hämta ut tabletter när jag lämnat Linnea och hoppas på att de hjälper.

Av Sannixen - 25 augusti 2015 19:39

Då har alla grupper i skolan splittrats plus man har inte lektioner tillsammans så kommer inte träffa min älskade grupp mer :( så jävla sorgligt. Hoppas nya gruppen tycker det är ok att Julia följer med. Men ska inte stressa upp mig nu utan får se nästa vecka hur det blir. Men kommer sakna min grupp så himla mycket :(

Av Sannixen - 24 augusti 2015 19:39

Då börjar skolan igen men måste erkänna att jag inte känner mig alls taggad. Hoppas de ändras när man väl är där. Synd man måste ha sommarlov hade nog hellre kört allt i ett sträck förutom denna sommaren med lillfisen såklart <3 men ja hösten blir ett jökla pussel med sambons schema, barnvakter osv för Julia. Ska försöka ha med henne en del med för hon är ju väldigt snäll och lugn. Så hoppas det ordnar sig så man slipper skjuta upp det ett år bara för några enstaka månader liksom. Men men.

Fått hem fyra böcker jag måste kopiera iaf och väntar på några till. Både naturkunskap och engelska nu och känner sån ångest över det. Ja kroppen är intressant men fan inte resten :P

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards