Livet som mamma

Alla inlägg under november 2012

Av Sannixen - 30 november 2012 19:31


Vår fina sessa <3


 

Av Sannixen - 30 november 2012 19:23



Storebror säger hejdå till lillasyster , ses imorrn igen <3


 

Av Sannixen - 30 november 2012 14:33

Det är de mysigaste med hösten/vintern förutom julen såklart ;) att tända ljus. Brukar tända ljus överallt redan på morgonen under det halv året sen ha det hänt hela dagen <3 sålänge man är hemma såklart :)

Av Sannixen - 30 november 2012 12:37


Två bilder på lite av det jag pillat med :P Älskar dom söta tomtarna och det gör Timmie också så får se vad han säger när han kommer hem. Förra året ville han leka med dom hela tiden så fick åka och köpa en ännu mindre likadan till honom :P Nej nu ska jag fortsätta pynta lite *hihi*





Har ni börjat pynta hemma än ? Eller ni väntar tills rätt dag? :P

Av Sannixen - 30 november 2012 12:19


Har hunnit med en hel del idag :) Timmie åkte till dagis kl 9 sen fick jag lillan till att somna ett tag där efter. Sen satte jag igång. Har hoppat av min mattekurs, sökt till nästa termin. Beställt ett personligt mobilskal på mina goa ungar <3 , försökt göra ett gipsavtryck av lillans fötter och får se hur det blev om någon timme :P sen har jag satt igång både disk och tvättmaskin, röjt undan lite här och var i alla rum nere, börjat plocka upp lite fler julsaker så smått :) Men nu vaknade lillan så får se om jag hinner något mer senare..


Ikväll ska Timmie till sin pappa tills imorgon, dom ska på middag hos Timmies ena farbror och familj :) Och jag ska ha myskväll med sambon <3

Av Sannixen - 29 november 2012 23:13

Av Sannixen - 29 november 2012 23:12

En väldigt övertrött flicka <3 men verkade nästa som att hon hade ont i halsen :/ Får se hur det verkar imorrn <3 men hon somnade tillslut gott och nu är det dax för denna mamman att försöka sova lite innan man snart ska upp igen ;) <3

Av Sannixen - 29 november 2012 22:42

Det är så jobbigt när man inte vet vad som är fel med sina små :/ Linnea har varit gnällig hela kvällen och var inte sovit sedan i eftermiddags. Har inte kunnat sitta ner utan hon skulle börja gnälla. Så har fått gå runt med henne sedan kl 18 eller något och hon håller fortfarande på förutom att nu skriker hon för kung och fosterland vilket hon aldrig gör annars :/ vet inte vad jag ska göra. Har så jäkla ont i huvudet, ryggen och nacken nu. Vill bara sätta mig ner och gråta :( Hatar att sambon jobbar kvällar :( hade verkligen behövt honom idag :/

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards