Livet som mamma

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Sannixen - 9 november 2012 22:43

Hon har varit vaken väldigt mycket ikväll så tillslut blev hon ju övertrött och ville inte sova alls. Men nu sover hon förhoppningsvis en stund.

Av Sannixen - 9 november 2012 17:38



Har städat en del medans sambon lagade middag för imorgon ska vi ha öppet hus här hemma eftersom han fyllde år igår :) Så här kommer antagligen vara folk hela dagen så måste ju ha det städat ;) Snart klar med nedanvåningen sen är det bara ovanvåningen kvar men det går säkert snabbt.. Ska ge lillan sitt första bad idag med <3 Ska bli kul att se hihi <3

Av Sannixen - 9 november 2012 16:12



Punktering på bilen, tredje gången på ca 1 år vad händer liksom ?! Så kunde inte ta mig någonstans utan strandad här. Dock kom underbara frugan och hämtade mig och loppan så åkte vi till Burlöv Center :) Där upptäcker jag att mitt kort har avmagnetiserats ^^ Jätte kul verkligen.. Så allt jag tänkt köpa fick jag skjuta upp ^^ Men hade äbdå en jätte trevlig stund med frugan <3.. Sen vaknar loppan skit hungrig men finns ju ingenstans att amma så fick snabba oss ut i bilen.. Sen när vi kommit hem ville inte loppan vila om jag la henne ifrån mig så har själv inte kunnat vila.. och när jag väl nästan somnade ringer sambon precis då :P Vill bara denna dagen ska vara över.. Tack och lov försvann min huvudvärk iaf..


De flesta bankerna stängde kl 15 och jag hade ju punka så kunde inte köra.. Och sen är det ju bara vissa som har kontanthantering och det har dom bara till kl 15.. Även fast dom stänger kl 18. Sen helgen har dom antingen inte öppet alls eller så har dom inte kontanter då... Så har nu fått ringa min syrra, föra över pengar till henne som hon får ta ut nu när dom ska iväg och handla.. Så ska vi möta dom där och få pengarna.. Jäkla klydd alltså..

Av Sannixen - 9 november 2012 07:07

Knappt sovit något i natt då tösen vaknat väldigt ofta. Känner mig dock piggare än jag borde nu när vi varit uppe en timme. Timmie ville upp kl 6. Och sambon stack till jobbet i natt, han fick hoppa in då dom haft problem under natten där. Så ingen hjälp nu på morgonen :/ Men det går ändå såklart. Timmie kollar tvn och nu somnade Linnea. Jag har slängt i mig en macka och oboy :) funderar på om jag ska promenera till dagis idag med syskonvagnen eller om jag ska köra så Timmie sedan får köra lilla syster i hennes vagn fram till dagis? Igår när jag hämtade honom fick han köra från dagis till bilen, man riktigt såg hur stolt han var. Han kallade på mattanten för visa att han körde henne :) duktig kille <3

Av Sannixen - 9 november 2012 03:39

Nu vill jag ha min vakentid mamma ;)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards