Livet som mamma

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sannixen - 31 oktober 2012 20:35



Mitt hjärta smälter <3


 

Av Sannixen - 31 oktober 2012 20:23



Mimmi kom i förmiddags för att träffa vår lilla tös <3 Och så fick lillan jätte fina kläder av henne.

Tack gumman hon kommer bli så fiiin  <3


  

       

  

Av Sannixen - 31 oktober 2012 06:05

Av Sannixen - 31 oktober 2012 05:00

Varenda gång lillan vaknar och letar efter tutten lägger jag alla kuddar till rätta men när jag är klar (går på mindre än 1min) nej då har hon somnat igen? :( och då är det knappt kö t att försöka lägga sig igen för då vaknar hon strax så det blir samma visa igen. Samma sak även om hon har ätit men vill ha mer efter ca 10min. Så nu sitter man här vaken ^^ ont i nacke, rygg och svank och vill sova. Får väl ta upp henne och prova ändå. Bara två timmar tills Timmie lär vakna också. Kommer bli en zombie dag känner jag :/

Av Sannixen - 30 oktober 2012 20:31




Ikväll gick det riktigt bra att natta Timmie :) Hade med mig Linnea in till honom så satt jag och sjöng sen pussade han henne godnatt sen verka han somna direkt <3 Så underbart alltså.. Hoppas det alltid är lika smidigt ;) Speciellt när man är ensam med dom två små ju då blir man lite orolig hur nattningen ska gå. Linnea sover också så jag ska nog sova tidigt idag, men kan ju lova att hon lär vakna och ha sin vaken tid om ca 1-2 timmar :P Men njuter ju bara av det så blir bara mysigt <3 Imorgon är även sambon ledig så blir kanske en liten promenad till lekplatsen eller så :)

Av Sannixen - 30 oktober 2012 16:06


Direkt när Timmie kom hem från dagis är det lillasyster han kallar på så fort han kommer innanför dörren hemma <3 Sen ska han sitta med henne och hålla henne hela tiden, mysa och pussas. Mitt mamma hjärta smälter verkligen när jag ser dom två tsm. Han tar så nätt och fint med henne och han gillar visa upp henne för andra :) Så otroligt kul att se hur glad han är för henne. Mina älsklingar <3 



 

Av Sannixen - 30 oktober 2012 15:59


Myst massa med prinsessan idag <3


 

Av Sannixen - 30 oktober 2012 15:55



Efter vi varit på PKU testet åkte vi bort till Jägersro. Skulle in och köpa välling till Timmie och sen en runda till apoteket och köpa lite till mig och lite till lillan <3 Så åt vi lunch på kniv och gaffel när vi ändå var där och båda var hungriga. Efteråt bar det av hemåt.. Då hade jag fruktansvärt ont :/ Blev bättre när jag kunde ligga lite i soffan..



 

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards