Livet som mamma

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Sannixen - 9 oktober 2012 19:43



Lillen fick gå och lägga sig för en stund sedan. Så nu håller jag på att koka ägg. Blir äggmackor med oboy ikväll. Har inte ätit middag idag så känner mig hungrig. Om mindre än en timme är det hollywood fruar ;) Hell yeah.. Ang magen så känns det mycket lättare att andas men omg ont att gå :/ Hoppas det känns bättre imorgon iaf.. Kan ju knappt köra bil såhär, så älskling får nog köra med mig mina ärende imorrn om jag har lika ont då <3 Men men efter Hollywood fruar så ska jag nanna iaf, eller ja försöka ;) :P



Av Sannixen - 9 oktober 2012 18:02





Känns som den har sjunkit men vet inte ?! 

Av Sannixen - 9 oktober 2012 17:03



Hade sååå önskat att du kom idag. Sten hård mage, sammandragningar, kan knappt gå på vänster sida utan att det känns som jag ska gå sönder. Känns även som magen att sjunkit ?! Åhh önsketänkande att hon ska komma idag. Men just nu känns det som det händer saker där inne :O



 

Av Sannixen - 9 oktober 2012 15:54



Har så sjukt ont :/ Att köra bil gjorde satan ta mig ont kan jag säga iaf. Kunde knappt trycka på kopplingen eftersom det är vänster sida jag har mest ont i. Men fick lida mig att hämta lillen och sen snabba mig hemåt. Kan knappt gå på vänster sida nu :( Riktigt drygt.. Och nu när jag sitter känns det bättre men då kommer tröttheten smygande istället :/ Så nu blev det ett sådant gnällinlägg igen :( Börjar få huvudvärk vilket är sjukt drygt.. Tur min prins är så glad och snäll <3

Av Sannixen - 9 oktober 2012 15:22



Gick en runda i stan med Mimmi som sagt. Fikade på Expresso House, inte så impad som vanligt men gick att äta. Började tyvärr regna men hade slutat tills vi promenerade ut tack och lov :) Köpte en liten julklapp till nicole annars blev det inget. Jag skulle köpa överdragsbyxor till Timmie :S Dagis tycker man ska ha det nu ... Vet knappt skillnaden på alla byxor jag gått och känt på idag :S Så blev inga.. Men ja jag får väl leta vidare. Men om typ en månad är det säkert dax för vinterkläder så känns onödigt att dom vill man ska köpa massa nytt nu. Men man får väl lyda.. Sen efteråt åkte jag och hämtade upp min prins så nu är vi hemma och tar det lugnt i soffan. Han spelar på min mobil och jag sitter med datan :P

Av Sannixen - 9 oktober 2012 09:38

Ännu en dryg natt men verkar som många haft svårt stt somna när man läser på Facebook. Jag har vaknat 100ggr och timmie har kallat två ggr också :/ så jag är redigt trött idag iaf. Men gick jätte bra att lämna honom idag <3 dom skulle vara ute så fick gå in och ta på honom regnbyxorna och stövlarna :) saknar honom dock redan min lilla goding <3 finns ingen som honom. Sen åkte jag hem och har nu ätit frukost med sambon. Ska träffa Mimmi om 1 1/2 timme :) ska bli nice.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards