Livet som mamma

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Sannixen - 13 oktober 2012 19:03

Blev en riktigt bra lördag :) Hämtade Chrille och körde hem till Jim och Helena så han kunde få leka med voven. Umgicks ett tag innan vi körde vem honom. Köpte mat på vägen hem då vi var vrål hungriga så nu ligger vi i vars en soffa och segar oss hahaha :) snart film och mys resten av kvällen <3 ingen bebis ikväll heller :(

Av Sannixen - 13 oktober 2012 11:10

Usch vilket tråkigt väder man blir helt deppig :( och så vaknade jag såklart med huvudvärk också som vanligt nuförtiden :( verkligen skit. Önskar det var närmre jul nu så hade man kunnat gå en sväng i affärerna och njuta av julstämningen istället men man får snällt vänta någon månad till :( tråååk. Idag sker inte allt för mycket faktiskt. Ska antagligen hem till andys vänner och träffa deras "gamla" hund som bor där nuförtiden istället. Hans lille bror ville så gärna det så :) men förutom det har vi inet planerat. Pratade först om bio men vet inte om jag orkar sitta där nu. Har börjat få riktigt ont i ryggen också så :/ aja vi får se. Blir iaf mys ikväll <3

Av Sannixen - 13 oktober 2012 11:05

Kanske blir sista helgen som barnlediga? :P för sen dröjer det ju två veckor tills näta gång så kan ju hända att lillan kommer innan dess <3 dock lär jag gå säkertt som jag nämnt tidigare att gå över tiden för det gjorde jag ju med timmie. Men men inom några veckor är hon iaf här med oss <3 riktigt nervöst att bli två barns mamma faktiskt :$ <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards