Livet som mamma

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sannixen - 31 oktober 2013 15:40

Jag och sonen förbereder till tårtorna :) denna gången testar jag lite nya saker till dom får hoppas det blir gott :P sakerna vi gör måste stå flera timmar så imorgon ska jag göra tårtorna :)

Av Sannixen - 31 oktober 2013 06:43

Vaje morgon när jag hör Linnea vakna tänker jag innan jag klickar för att se vad klockan är snälla var inte dax snälla var inte dax. Men jo det är alltid dax :( och fortfarande har jag huvudvärk varje dag. Måste verkligen byta vårdcentral så man kan boka en tid att komma dit. Tänker inte sitta i ett väntrum flera timmar med huvudvärk. Dock brukar den gå över när jag varit vaken en stund och är pigg så tror de har att göra med att jag är så sjukt trött :/

Men men idag ska jag med Timmie till tandläkaren <3 och sedan blir det emporia med hela familjen :)

Av Sannixen - 30 oktober 2013 06:54

Känns i hela kroppen och huvudet idag att det blev sent igår och tidigt idag :( men har iaf en glad loppa här som förgyller min morgon. Och om en timme så vaknar väl pågarna <3

Av Sannixen - 29 oktober 2013 22:37

Ogillar att lägga mig såhär sent när man vet att man ska upp tidigt med barnen och sedan till skolan. Men jag höll på med min ena tenta. Så nu är jag nästan klar. Den ska skickas in imorgon kväll så hinner fixa det sista då. Och sen måste jag direkt börja med tenta nr 2 :/ som ska in på söndag. Man har så mycket hela tiden med läxa så därför blir de ofta uppskjutet några dagar vilket inte är bra :/ men än så länge har jag klarat det så förhoppningsvis klarar jag de sista veckorna också :)

Men nu säger jag natti !!

Av Sannixen - 28 oktober 2013 21:15

Hälsade på mormor en liten stund innan idag :) Sen åkte jag och mamma och min lilla loppa och åt på mc donalds och då började verkligen blåsten :O flaggstänger svaja, träden for omkring och när vi skulle gå till bilarna kom det bitar från en skylt flygande, stora bitar alltså så hade man fått dom i huvudet hade man skurit upp allt. Påbörja hem såg jag träd som trillat :/ och när jag kom hem låg soptunnorna i carporten tur inte bilen var där. Så fick slänga bak dom på baksidan. Sen såg jag att timmies hus och allt hade flugit iväg över hela trädgården så då fick jag springa ut och bära in allt till kanten. Helt sinnesjukt denna blåst. Och saknar mina pågar önskar dom var hemma. Speciellt såna här dagar vill man ha alla samlade ju <3

Nu har jag suttit en stund med hemtentan som ska in på onsdag :O måste lägga i en extra växel så att jag blir klar och kan börja på den andra tentan.

Nu blir det ensam mamma söker innan jag fortsätter med tentan.

Av Sannixen - 28 oktober 2013 07:47

Har bakat lite kakor nu på morgon kvisten :) måste dock åka och handla så fort maxi öppnar också till tårtbottnarna :) lila bra arr försöka förbereda allt nu sen göra klart på fredag annars kommer jag aldrig hinna.

Av Sannixen - 27 oktober 2013 17:51

Man märker iaf på henne att vi ändrat klockan. Hon somnade bredvid mig i soffan <3 finaste tjejen i världen <3

#birthday #girl #sleeping #födelsedag #dottern #somnade #soffan #kärlek #mamma

Av Sannixen - 27 oktober 2013 13:31

Idag fyller vår fina prinsessa 1 år <3 kan knappt förstå att det redan har gått ett år. och om fem dagar börjar hon på förskola :O vår lilla bebis har blivit stor helt för snabbt.

hurra hurra hurra på fin födelsedag, vi älskar dig <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards