Livet som mamma

Alla inlägg under maj 2012

Av Sannixen - 31 maj 2012 17:40



Nu har vi hittat en syskonvagn vi ska ha till barnen iaf :) Så älsklingen ska åka och hämta den imorgon efter jobbet <3 Så ska vi bara köpa en mjuklift sen till den med.Och vagnen jag vill köpa till vår prinsessa verkar också fixa sig ;) Den är såklart rosa och väldigt flickig. Dock får vi nog vänta tills nästa månad innan vi köper den eftersom vi ska utomlands nu i slutet av månaden.


Här är en bild på den iaf :)


 



Av Sannixen - 31 maj 2012 17:03


 Hade den tidigaste tiden på jobbet idag och det var NICE !! Visst man var ju trött imorse för det är inte ofta jag går upp sådär tidigt. Men var jätte skönt att komma hem tidigt med min lilla prins <3 Sen har vi tittat på hans nya musse film och även hans nya shrek film som tog slut nu precis :) Målad i hans nya målarbok och nu leker han med sin spis :P Han är övertrött nu det märks långa vägar. "Bara" två timmar kvar..Sen när han sover ska jag försöka rensa där uppe i garderoben och "kontoret" som ska bli lillans rum <3

 

Av Sannixen - 30 maj 2012 19:59



Köpte nya tabletter till bordet igår :) Även Timmie fick en jätte fin med smurfarna.

Skulle vilja hitta nya gardiner också men det får vänta :)

 

 

Av Sannixen - 29 maj 2012 19:18




Vi åkte hemifrån runt kl 7 :) Körde till Statoil och köpte dricka till färden sen bar det av mot Ullared. Efter en bit var motorvägen avstängd så då fick man köra på lite landsvägar istället men tillslut fick man köra på motorvägen igen. Fick minsann stanna och kissa några ggr på vägen haha tycker det blir värre och värre. Väl framme fanns det massvis med parkeringar att välja mellan :) Sen var det bara att shoppa loss. Var klara 13:30 ungefär och var då ute ur varuhuset. Denna gången fanns det typ inga barnkläder alls :/ inte killkäder heller för den delen så det var himla tråkigt.. Men men kanske nästa gång.. Dock slutade räkningen högt ändå :P Efter shoppandet käkade vi BK sen for vi hemåt <3

En riktigt super mysig dag med min älskling <3

 

 

 

Lite av sakerna vi köpte :)

  

 

Av Sannixen - 28 maj 2012 17:13



Att komma hem tidigt.. Synd att inte någon av mina pågar är hemma dock <3

Ska se om huvudvärken lägger sig så ska jag isf ut och slipa lite på Timmies sandlåda då där är massa träflisor som sticker upp och vill ju inte att han ska få massa spågor. Annars blir det att ta det lugnt ikväll och sova tidigt för imorgon bär det av till Ullared :)

Av Sannixen - 27 maj 2012 20:55


När jag kom hem idag hade jag även fått blommor från sambon <3

Så jäkla underbar du är <3 Tack så jätte mycket...





   

Av Sannixen - 27 maj 2012 20:38



Idag är det morsdag :)

Min kära mor passade Timmie tills min sambo kom hem. Och när jag kom hem fick jag en jätte fin mugg av Timmie <3 Min lille älskling.. Sen åkte Timmie och jag till Mc donalds och mötte upp mamma där för att äta. Så fick hon även presenten från min syrra och mig :) Efter vi ätit åkte vi till mammas och hennes killes stuga och tittade, länge sedan jag var där och dom har byggt ut en massa o.s.v Jätte fint är där nu :)

 

 

  

 

Skulle egenligen firat denna dagen på ett annat sätt. Men eftersom mamma inte visste om vår bror ville fika så ändrades våra planer en del..

 

Av Sannixen - 27 maj 2012 19:38



Igår efter jobbet var det snabbt att köra hem och byta om. Skulle hem till Jim och Helena och äta. Så det var super nice.. Blev grillspett, nypotatis, sallad, sås och åhhhh vad gott med nypotatis... Som jag har längtat efter det :) Hade super trevligt och roligt där :) Sen tittade vi på eurovision en liten stund och åt efterätt. Men vi hörde bara några låtar innan vi åkte hemåt igen. Inte jätte bra låtar men tyckte ryssland var roligt med de gamla tanterna hahahaha :P Över gulliga ju :P men men sen bar det av hemåt för att sova. Båda skulle jobba idag också så :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards