Livet som mamma

Alla inlägg under september 2013

Av Sannixen - 30 september 2013 19:03


Usch tråkiga måndag äntligen är du snart över :P

Var ju i skolan imorse och allt gick bra men känner sån stress över min text :/ men idag har jag iaf kommit igång lite skrivit 1½ sida dock är det mina egna tankar så nu gäller det att hitta källor och citat :)

Sen på geografin fick vi sluta tidigare eftersom de är prov på fredag, den läraren är bäst !


Sen har jag faktiskt hållt mig hemma idag, inte ofta jag är hemma när jag slutat skolan. Men har myst massa med snäckan idag <3 Och nu sitter jag lite här. Tror inte jag fortsätter med texten ikväll iaf har huvudvärk och känns som man ska vara helt fokuserad när jag skriver. Så det blir att plugga inför provet istället litegrann.

Och snart kommer min fina prins hem <3 Saknat honom så otroligt mycket. Känns som han varit borta mycket längre än en helg :/

<3

Av Sannixen - 29 september 2013 20:43

Av Sannixen - 29 september 2013 19:33



Ska skriva en agrumenterande uppsats till skolan till nästa måndag. Började kolla på det jag vill skriva om idag men hittar inga bra källor :( Först tänkte jag skriva om Barnuppfostran inom olika kulturer men vet inte vad jag ska köra för argument isf. Nu är jag mer inne på att skriva om ordet hen. Men hittar massa kommentarer och skit överallt men ingen direkt fakta med en "viktig" person som källa. Och detta har jag kollar efter skit länge nu. Måste ha både för och mot argument. Jag själv hade kunnat skriva hur mycket som helst men vi måste ju ha våra jävla källor. Nu är jag så trött på detta, skit irriterad och jag kommer ingenstans så känner en jäkla massa stress eftersom denna veckan ska jag även ha prov på 35 sidor som jag inte ens hunnit börja kolla på än. Snart hoppar jag fan av skiten alltså pallar inte mer !!

Av Sannixen - 28 september 2013 17:14

Är på kalas för min mamma :) god mat, efterrätt och sällskap :)

Dock försöker vår buse klättra upp på bordet i stora rummet :O

#kalas #pizza #mat #gott #tårta #mamma #sällskap #mamma #dotter #bus #kärlek #älskar

Av Sannixen - 28 september 2013 08:36

Sitter och äter frukost med vårt lilla busfrö :P Hon är så go när hon rynkar sin söta lilla näsa <3

Idag blir det kalas för min underbara mamma :) Jag och dottern ska dit men sambon ska iväg med sitt jobb ^^

#rynkar #på #näsan #frukost #dotter #kladdigt #mat #mamma #morgon #lördag

Av Sannixen - 27 september 2013 17:20

Av Sannixen - 27 september 2013 10:51

Första lektionen slutade vi jätte tidigt så hade 50min till nästa lektion :( riktigt drygt var det dock satt jag och läste texterna vi har i läxa att läsa till svenskan. Sen nu slutade vi även geografin tidigare så nu är det 45 min till biologin :( så himla tråkigt alltså. Vill bara komma igång så man kan bli klar. Sen ska min älskling och vår dotter hämta mig <3 Min fina son har åkt till sin pappa redan imorse <3 saknar honom redan ju känns jobbigt att inte ha träffat honom sedan igår kväll :(

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards