Livet som mamma

Alla inlägg under november 2011

Av Sannixen - 30 november 2011 15:28


Satte upp granen idag.. Dock fattas stjärnan för den har gått sönder så får ta och köpa en ny :) Tog en bild när jag precis tagit in den sen en när den var klar :)



     

Av Sannixen - 30 november 2011 15:14



Har glömt att visa hur min adventstake ser ut :)

 

  



Av Sannixen - 30 november 2011 09:34



Idag ser det bätte ut så har vi tur är det bra tills imorrn. Jag tvättade en hel del igår med kamomillete och tvättade händerna på både honom och mig själv hela tiden.. Ska byta i hans säng idag så han får nytt örngott o.s.v Hon på vårdcentralen sa att man bara brukar ha det någon dag så ja han lär iaf vara bra till helgen :)

Av Sannixen - 30 november 2011 09:24



Skulle ta foto på Timmie häromdagen till julkorten i år. Men han ignorerar en totalt när man tar fram kameran :( Så jag kämpade ca 30min sen orkade jag inte mer :P Han fick glass och allt.. Men nope inte en enda blick mot kameran .. Haha så kan det gå :P Dom blev ju helt okej ändå men vill inte ha med en glass på jukorten hahaha :P



    



Av Sannixen - 29 november 2011 21:02


Kollade på det precis.. Är svag för kärlek och bröllop.. Fällde några tårar som alltid haha.. Men hennes klänning var iaf sjukt fiiin :)



Dom sa förr att det finns en kärleksnerv i ringfingret därför man sätter ringen där :P

Av Sannixen - 29 november 2011 13:18


Jaha då har Timmie fått det, tydligen går det runt på dagis..Så jag ringde vårdcentralen direkt och fick bara tips att tvätta med kamomillte :P Så ska åka och köpa det nu..Sen skulle det försvinna på någon dag så förhoppningsvis är han frisk till helgen när det är vår myshelg <3

Av Sannixen - 29 november 2011 13:12


Var med syrran och såg den igår :) Hahaha lite kul alltså.. Hon bara ja Mellis sa att man bölar ihjäl sig, Zara sa man skiter i byxan och mamma att det var snusk genom hela :P... Jag bara jaja då är jag den som bölar ihjäl mig och syrran bara ja och jag den som skiter ner mig...



Men filmen var faktiskt bra :) jag bölade ett par ggr hahahaha såklart ... Och slutet var ju nice ;) Synd bara det är 1 år tills nästa kommer ungefär :( Nästa film kommer vara Awesome !!





Har ni sett den? Vad tyckte ni?




Av Sannixen - 27 november 2011 18:03



Så himla roligt jag hade det med pojkvännen och hans vänner :) Först jobbade jag, slutade halv 6. Sen hem och så var ju älski pälski här så gjorde vi oss klara sen tog vi en taxi in till TFI Fridays och mötte upp Petter och Denise. Och strax där efter kom Fredde och Frida :) Beställde in mat typ direkt, alla var väl hungriga :) Bästa kommentaren:  - Hur länge har ni varit gifta? ;) hihi..

Efter maten började vi beställa in dricka och sådant smaskigt :P De andra snapsade men jag kände inte riktigt att jag skulle kunna orka upp ur sängen idag då :P Så hoppade över just snapsandet. Frida fyller snart år också så när det bara var jag och Petter kvar vid bordet när de andra röka bestämde vi att be dom som jobba där sjunga för henne :P Så sen när alla var tillbaka och det gått en stund kommer dom sjungades och med glass till henne med typ tomteblossgrejs i den :P Och så sjöng dom med helium röster så det var skit ball.. Och hennes min var priceless. Petter skulle filma men gick inte så bra ;) han filma bara bordet hahaha stackars.. Men kul att hon blev glad iaf :) Vår gemensamma nota gick på ca 6000kr :P OMG säger jag bara.. Men kul hade vi <3



 






Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards