Livet som mamma

Alla inlägg under januari 2015

Av Sannixen - 31 januari 2015 10:15


  



Hela familjen hade ju kunnat ha ett par :P haha



Av Sannixen - 31 januari 2015 07:56

Lektionen igår var ändå intressant. Lärde mig räkna med de olika baserna :) man använder inte det räknesättet ändå ska vi kunna det vilket känns skumt. Men men. Efter det tog jag bussen till triangeln, börjat byta buss där istället då det är skönare. Så blev en sväng in på lindex och h&m i väntan på nästa buss :) Köpte en skjorta till timmie som jag kollat på ett tag :) och sen ett par skor till Linnea på rean :)

Av Sannixen - 30 januari 2015 06:23

Usch ännu en dryg natt men denna gången var det Linnea :( de andra nätterna har det varit jag själv. Men känner mig som en zombie :( skolan är frivillig idag och man ska mest komma om man behöver hjälp med några uppgifter. Men det var rätt många dom skulle dit så funderar också på att åka dit och lyssna. Jag har inte börjat med dom uppgifterna än men kanske också kommer behöva hjälp när jag väl börjat och då har vi VFU två veckor innan man kan få hjälp, så är nog lika bra. Men frågan är om jag kan koncentrera mig? Är såååå trött :/

Av Sannixen - 29 januari 2015 17:47

Har underbart sällskap bredvid mig medan jag gör min läxa <3 älskade du <3

Av Sannixen - 29 januari 2015 07:50

Sambon kör Linnea till förskolan så då hinner jag vila en stund innan jag ska till skolan. Skönt för det har varit en jobbig natt igen :/ men sen blir det skola, känns som den lektionen är viktig och förhoppningsvis intressant :)

Av Sannixen - 28 januari 2015 19:35

Idag fick vi se dig vår minsta prinsessa <3 så otroligt underbart. Att veta att allt ser bra ut och att du växer som du ska gör oss så otroligt glada <3 Att dessutom få se dig i 3D var så mysigt. Ser ut att få dina syskons näsa iaf <3 hihi

#gravid #graviditet #bebis #flicka #3D #emmaultraljudkliniken #mamma #gravidmage

Av Sannixen - 28 januari 2015 06:45

Tills vi ska få se dig igen <3
Längtar sååå <3

Av Sannixen - 28 januari 2015 06:43

Sover jätte dåligt nuförtiden :( snart en vecka har gått jag vaknar flera ggr på natten. Har ont i axlar, nacke, huvud och ögon så borde betyda att jag sover hårt ?! Jobbigt är det iaf :( vet inte om det är graviditeten som gör det eller skolan. Tror nästan skolan faktiskt för även om man inte vill "stressa" över allt det så gör man det ändå. Och att veta att man ska föda om tre månader också stressar en lite. Måste ju klara dessa kurserna !!

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards