Livet som mamma

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sannixen - 31 augusti 2012 22:10

Ne nu är det dax att sova. Riktigt irriterad på appen för bloggplatsen, går inte att lägga upp bilder :/ så flera inlägg jag velat skriva idag har jag struntat i. Men men haft en mysig kväll me sambon, spelat Wii och tittar på film :) faktiskt en bra film, över förväntan :) så det var ju nice. Imorgon är det dax för dop, ska bli riktigt trevligt :)

Natti natti

Av Sannixen - 31 augusti 2012 19:16

Något skumt med min blogg app :/ försökt göra inlägg flera ggr idag men funkar inte :/ någon annan som märkt av det?

Av Sannixen - 31 augusti 2012 12:28

Resa mig från soffan men orkar verkligen inte, blev super trött nu när jag la mig här :P Sambon kollar på någon serie han följer och jag måste verkligen resa mig och packa timmies väska han ska ha med sig. Ska iaf snart äta lunch så kanske man får lite mer energi :) ikväll blir det myskväll med sambon <3

Av Sannixen - 31 augusti 2012 12:16

Timmie tyckte ingenting var särskilt kul på barnvdelningen på IKEA :P Han kollade i en bok men tyckte direkt den var tråkig så han var duktig att sätta tillbaka den igen :) <3

Av Sannixen - 31 augusti 2012 10:02

Jag och timmie kom precis till Ikea för möta Mimmi :) blir en liten dejt här idag med fika och umgås :) Sen bär det av hemåt så förhoppningsvis sover timmie en stund innan han åker till sin pappa över helgen.

Av Sannixen - 30 augusti 2012 20:55



Inne i min matte :P Är på sidan 20 av 25 så det är ju awesome då jag började räkna i måndags eller var det tisdags? :P Aja vilket fall känner jag mig duktig och det flyter på riktigt bra faktiskt. Inte behövt hjälp med något ännu. Synd boken inte kommit ut än bara. Men ska snacka med läraren nästa vecka ang det så får se vad som sägs då. Går det i denna takten kanske jag blir klar tidigare än planerat vilket hade varit skönt när sessan kommer ut till oss <3

Av Sannixen - 30 augusti 2012 18:07

Som inte lyssnar när mamma säger att man helst inte ska dricka vattnet med skum i :P

Av Sannixen - 30 augusti 2012 17:29



Nu när Timmie är så pass stor så han börjat gilla klassikerna så har typ alla de vi vill ha utgått? :/ vad är det för trams liksom :/ Har man tur kan man hitta dom på tradera eller någon annan hemsida. Dock ligger priserna på många av dom över 200kronor bara för dom utgått. Kan hitta några av filmerna på vissa andra dvd sidor men då känner man att jaha ska man slösa 1000spänn på det nu bara för att verkligen veta att man kan få tag i alla de man vill ha nu ?!

Åhh vad drygt detta är :/ Är ju verkligen vissa man verkligen verkligen verkligen vill ha !!


 

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards