Livet som mamma

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sannixen - 21 augusti 2012 16:19

Oj jag och timmie råkade sova middag enda tills nu :O Vi sov i 3 timmar helt sinnes men vi var väl båda jätte trötta <3 men nu är en glad liten påg vaken <3

Av Sannixen - 21 augusti 2012 12:47

Timmie fick en vårta i våras på stortån och jag åkte direkt till vårdcentralen med honom. Det enda dom rekommendera var att fila efter badet och sätta på genomskinligt nagellack. Och att de kan dröja 2år innan den försvinner :S
Detta hjälpte verkligen inte och den blev JÄTTE stor så han började gå snett på foten för han inte ville gå på den. Den gjorde ont och han var ledsen över det ofta. Ringde vårdcentralen igen och det enda dom sa nu att om den är kvar i september kan dom prova frysa bort den dock kan det ta flera ggr och det gör jätte ont. Men iaf så jag tog saken i egna händer och köpte vårtmedel ändå. Vårtfritt heter det och jag måste sägs stt det var riktigt bra medel. Man ska ta det en gång i veckan och sen kan det ta olika lång tid beroende på vårtan o.s.v Jag tog på det första gången samma dag vi åkte till Cypern och har sedan tagit det en gång i veckan. Sen när han badat har jag filat. Och nu i helgen trilla den av hemma hos hans pappa :) helt borta är den men där är ett "hål" där den var men är jätte fint. Han kan gå normalt igen och är nu glad alltid igen <3

Av Sannixen - 21 augusti 2012 03:37

Vilken natt alltså :O mår fruktansvärt illa och har såååå ont i magen. Verkar nästan som att jag ska bli magsjuk. Det gör så ont i magen att jag börjar bli rädd för dagen jag ska föda igen. Dock är det en helt annan smärta men man tänker ändå att okej att ha ont i magen gör såhär ont hur ska då förlossningen gå?! Men men får se vad som fortsätter ske under natten :(

Av Sannixen - 20 augusti 2012 19:40



Såg den för några dagar sedan. Helt okej film ändå. Dög iaf som tidsfördrift en kväll jag var själv :)


Av Sannixen - 20 augusti 2012 15:27

Olidligt varmt på jobbet. Man får panik och det känns som man ska svimma :/ längtar heeeeem ..

Av Sannixen - 20 augusti 2012 10:14



Kollade precis upp ang matten igen ocg inget första kapitel har släppt i den boken jag behöver ^^ Boken släpps den 1 oktober, blir man lack eller blir man lack? Varför startar skolorna en kurs som böckerna inte ens är klara till? Undrar hur detta kommer att gå ^^ Jag ville komma igång snabbt och räkna iaf 2 av kapitlena innan vår prinsessa vill komma ut till oss. Men nu der det väldigt mörkt ut ^^ HATAR att man måste ha Matte2a till det jag vill läsa.. Och nu har dom gjort sånt mög att halva det nationella ska man göra muntligt ?? I matte?? Vad är det för trams...


Aja nu ska jag göra mig klar för jobbet. Ikväll kommer min prins hem <3 Som jag har saknat honom alltså...

Av Sannixen - 19 augusti 2012 19:49

Inte så mycket att uppdatera om idag tyvärr. Jobbat och sen kom jag hem till sambon som stod och lagade mat <3 hemmagjorda köttbullar med potatis, brunsås och lingon sylt :) så jäkla gott alltså. Så tittade vi på film medans vi åt och nu spelar vi monopol på wiiet <3 underbara kväll..

Längtar tills imorgon kväll då min underbara son kommer hem igen <3

Av Sannixen - 19 augusti 2012 08:31

Denna dagen känns som pest och pina. Har huvudvärk deluxe som börjar övergå till migrän och så är jag typ öm i hela kroppen, speciellt rygg och nacke :( hoppas där är ös på jobbet idag så man kanske glömmer bort det för stunden och sedan kommer hem snabbt till bästa sambon <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards