Livet som mamma

Alla inlägg under januari 2013

Av Sannixen - 31 januari 2013 20:00



Har rätt mycket kvar att göra inför dopet eftersom jag knappt hinner pilla med det :/ Och lillan är inne i en period igen där jag inte kan lägga henne ifrån mig utan att hon vaknar och blir pigg. Och de kakorna jag har kvar att baka kommer låta massa när jag håller på med dom så då måste sambon vara hemma vilket blir imorrn eller söndag kväll. Så hoppas jag hinner med dom iaf. Dekorationerna får jag pilla med så fort jag har lite tid över. Skönt när dopet är över så jag kan fokusera på matten istället :P

Av Sannixen - 31 januari 2013 18:37



Jisses vi hade snart inte träffats på ett år så det var super kul att ses och vi hade så sjukt mycket att prata om. Vi brukar ju höras på telefonen men eftersom hon jobbar som hon gör så blir de inte ofta hon har tid över. Men idag hade hon. Riktigt kul alltså. Och så fick lillan en jätte fin rosa ziptröja(med nalleöron) och tillhörande byxa och även fina strumpor :) Sen ses vi ju den 9e på dopet <3 :)



Av Sannixen - 31 januari 2013 16:25

Hämtade Timmie på dagis för en stund sedan och Omg vilket humör han är på ^^ När han inte varit där på ett tag blir han helt bananas efter att ha varit där. Han ska åkt till sin pappa om någon timme så idg ska jG försöka baka eller något om lillan vill sova lite sen :) Har intw hunnit nu på flera dagar känns som att jag aldrig blir klar :(

Av Sannixen - 31 januari 2013 16:05

Vi var och tittade på prästgården idag :) Så himla fin den var, över förväntan :) Så ska bli super kul att ha efterfikan till dopet där <3

Av Sannixen - 31 januari 2013 11:50

Oj vad det har blåst inatt :O Timmies hus har vält :O

Av Sannixen - 30 januari 2013 19:49



Umgåtts med Anna som sagt och det var jätte trevligt. Jag bjöd på middag, blev kycklinggryta med ris och sallad :) Sen har vi snackat en massa om allt mellan himmel och jord.  En toppen dag helt enkelt.


Sen lite otippat fick jag sms av en annan gammal tjejpolare nu ikväll och vi ska minsann ses imorgon :D Ska bli riktigt kul då det snart är ett år sedan vi sågs. Imorgon händer en hel del.. Timmie ska klippas på morgonen sen till dagis, medans han är på dagis ska vi kolla in lokalen vi ska ha dopfesten i. Sen kommer min tjejpolare en stund, sen hämta upp Timmie igen <3 Och sedan åker han till sin pappa redan imorrn kväll så jag kan pilla lite med dopgrejorna. Är ju bara några få dagar jag kan pilla med det och måste ju passa på när den lilla sover vilket inte är så ofta mer ..


Nej nu ska jag försöka natta henne :)

Av Sannixen - 30 januari 2013 13:08



Gick bra på matten, fick gjort en del iaf. Känner sånt lugn när jag är där jämnfört med hemma. För här hemma kan jag bara plugga när dom sover och då känner man stressen av att dom snart vaknar. Hoppas verkligen dagis är klara med fler timmar tills imorrn annars blir jag galen^^


Timmie sover gott nu, sambon är på jobb och lillan äter :) Jag ska strax förbereda maten då den tar en timme att laga. Och Anna kommer som sagt om ca en timme med :) Då vill man ju umgås och inte stå i köket och pilla.


Smell ya later

Av Sannixen - 30 januari 2013 08:04

Det är hemskt att vakna av väckarklockan alltså :p Spelciellt när man haft ännu en jobbig natt. Men min pluttis kommer hem om ca 40min <3 Så vill vara pigg och vaken tills dess :) Sen en timme senare måste jag åka in till matten en timme iaf. Sen i eftermiddag kommer Anna :) Ska bli kul så vi inte setta sedan jag var gravid :)

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards