Livet som mamma

Alla inlägg under juni 2015

Av Sannixen - 30 juni 2015 19:51

Längtar jag så fruktansvärt till att jobba igen och ha en riktig lön. Men men tre år kvar av skolan sen får jag iaf jobbet jag vill ha :D Dock kan jag ju söka lite extra jobb sen när Julia börjat förskolan, så då kommer jag nog sätta upp mig som vikarie på min praktikplats faktiskt :) då får man mer erfarenhet osv också ju så vore perfekt. Men ett år tills dess hehe :P

Av Sannixen - 30 juni 2015 10:42

Tisdag och Linnea är på förskolan efter att ha varit hemma ett par dagar :) Jag passa på att baka lite kakor inför dopet och nu sitter jag ute i trädgården och tar det lugnt i solen medan Julia nannar gott <3 Dopet är inte än men med tre barn så blir det inte mycket tid över för att baka eller pyssla så man får passa på de få tillfällena man kan :) Innan jag hämtar Linnea ska jag åka och köpa lite tunnare leggings till henne för shorts lär inte funka på förskolan då kommer hennes knä vara blodiga varenda dag så vild som hon är <3

Men men ha det så bra i värmen och NJUT !!

Av Sannixen - 28 juni 2015 18:09

Julia har fått syn på tvn idag :P

Hon och syrran kollar film ;)

Av Sannixen - 28 juni 2015 12:59

Loppan ligger och kollar på storebror när han spelar på ipaden <3

Av Sannixen - 28 juni 2015 08:40



Linnea har varit blöjfri ett par veckor nu <3 Så himla duktig tjej vi har. Vi brukar dock ta på en blöja inför natten för sökerhetens skull. Men igår kväll hade vi glömt detta så nu imorse såg jag att hon fortfarande hade trosor och inga olyckor i sängen <3

Himla stolt mamma är jag nu till vår fina tös <3

Av Sannixen - 27 juni 2015 13:11



Kollade precis vad jag fått för betyg på min populärvetenskapliga artikel och jag blev så otroligt glad :D Fick VG vilket är de högsta man kan få på högskola :D Trodde knappt att jag ens skulle klara den artikeln så himla skönt och nu kan man pusta ut resten av sommaren. TACK !! :D Och faktiskt känner jag mig stolt att jag klarade skolan trots graviditeten, sedan nyfött plus att Linnea bröt benet veckan jag skulle skriva denna texten så hon var hemma alla dagar. Så fick skriva de i sista sekund typ :D

Av Sannixen - 26 juni 2015 20:37

Åkte för att umgås med Karro i folkets park idag :) tog även en av mina systerdöttrar med mig <3 helt underbar dag och vi fick ju så otroligt fint väder :) tack gumman för en underbar dag synd tiden gick så snabbt bara.

Av Sannixen - 26 juni 2015 07:20

Igår fick ungarna vara en resväska :) dock ska vi inte åka någonstans förrän nästa år men ändå haha det vad bra pris och dom var fina :) Barnen blev jätte glada och körde runt mer dom länge haha <3

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards