Livet som mamma

Alla inlägg under september 2014

Av Sannixen - 30 september 2014 17:39

Linnea testade sin gamla overall som är strl 80 hahaha :P måste verkligen vara en stor 80. Men ja den var lite för taight för kunna ha detta året också :P

Av Sannixen - 30 september 2014 17:25

Till högskolan. Älskar min VFU och vill vara där alltid. Barnen är så himla Goa. Idag var jag en stund inne hos båda ettorna och sedan en stund hos en av tvåorna :) just nu känner jag väl att förskoleklass och ettorna är de som lockar mig mest faktiskt men nästa VFU ska jag vara en vecka på varje ställe så efter de vet man ju mer men de är inte förrän i januari.

Av Sannixen - 29 september 2014 22:22

I love it ! Jag har valt rätt yrke fråga är bara om mitt huvud kommer palla :/

Hade migrän from hell efteråt. Satt på bussen och trodde jag skulle svimma. När jag kom hem fick jag kasta mig in på toan :( men efter de kändes de lite bättre så jag iaf kunde hämta Linnea på förskolan. Sen hem och lagade lite snabb mat. Och när Linnea lagt sig blev de ett varmt bad. Kändes lite bättre men fortfarande ont. Sen pratade jag med mamma i tele någon timme så efter de kändes de ok. Ska försöka sova nu medan de känns ok.


Night night sleep tight
Dont let the Spiders bite

Av Sannixen - 29 september 2014 08:16

Vaknade halv åtta så kändes lite stressigt. Ska dock inte vara på VFUn förrän 9:30 men eftersom jag ska ta bussen sen gå sen ta en annan buss så vet jag inte riktigt hur lång tid allting tar så ville åka i god tid idag :) varit en fruktansvärt natt med massa mardrömmar om VFUn :( men men nu står jag iaf och väntar på bussen :) med en klump i magen. Undrar egentligen vad jag är nervös för? Kanske att jag är rädd för att idag inse att det inte alls är detta jag vill jobba med :/ och isf har jag ingen aning om vad jag vill göra resten av livet :/


Hehe aja får ta dagen som den kommer och hoppas på de bästa :D

Av Sannixen - 28 september 2014 20:31

För er som inte vet vad det är så är de det som förr kallades praktik. Ska bli spännande :) imorgon ska jag prova ta bussen dit och hem och se hur pass smidigt det förhoppningsvis kan vara. Sen får jag höra om där är någonstans man kan parkera gratis då det blir lite väl dyrt att stå där från morgon till sen eftermiddag. Hoppas det blir några otroliga dagar och att man hamnar med en bra handledare :)

Av Sannixen - 28 september 2014 09:49

Igår var det kalas för mamma <3 Är inte så ofta vi alla är samlade så det är alltid trevligt :) Smörgåstårta till mat *nam nam* och sedan tårta och gottis.

Tack för igår mamma <3 älskar dig


Jag gjorde tårtan till hennes kalas :) första gången jag testade göra en sådan tårta :)

Av Sannixen - 27 september 2014 09:40

Denna hemtentan gör att man börjar känna att man inte pallar plugga fyra år :/ det skulle vara två frågor att svara på men inom dom två frågorna är de flera andra frågor plus massa annat som jag inte ens förstår. Och boken man ska läsa de mesta ur är så himla tråkig :/ inte intressant för fem öre. Annars kan jag tycka religion kan vara intressant men nej denna boken drar ner allt intresse till botten och man känner bara för att skita i allt :/

Av Sannixen - 27 september 2014 07:42

Igår åkte timmie till sin pappa. Kommer sakna min prins så mycket <3 men vi ses på måndag, blir värre sen när vi ska börja mer varannan vecka :( men kommer vara roligt för timmie såklart och de är de som är de viktiga. Men men hämtade Linnea på förskolan sen åkte vi hemåt. Bakade tårta till min mamma som vi ska på kalas hos idag. Linnea tycker de är lika roligt som timmie tycker att hjälpa till när jag bakar <3 sen badade vi :) sambon kom hem tidigt också så de var en trevlig överraskning :) så blev film på kvällen.

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards