Livet som mamma

Alla inlägg under september 2011

Av Sannixen - 29 september 2011 18:57



  

 

 



Av Sannixen - 29 september 2011 10:03



Idag är jag ledig <3 Blir massa mys med lillen idag *längtat* Ochså blir det iväg på lite ärende sen när syrran vaknat och efter det hem till min mammi <3

Av Sannixen - 29 september 2011 09:59


Köpte en ny kamera för några dagar sedan :) And I LOVE IT !! Alltid velat ha en systemkamera men tycker att dom är för klumpiga att dra med sig när man ska någonstans och sen digitalkameror går alltid sönder på de mest underliga sätt :P Så det fick bli en digital systemkamera :) Liten och nice.. Massa funktioner som jag vill lära mig men ja man har inte tiden till de men förhoppningsvis så lär jag mig en del iaf :)

 

Så nu kan jag ta massa vackra bilder på min fina son igen <3



 

Av Sannixen - 29 september 2011 08:15



Grattis min underbara mamma på födelsedagen   

Av Sannixen - 26 september 2011 10:11


Ledig även idag :/ Känns skumt utan min lille prins ju. Men men idag blir det mest pill med bilen. Den har blivit lite skum så ska till verkstaden sen och titta på den. Ska även försöka köpa vindrutetorkare till den idag och fylla på spolarvätska :P Och om jag orkar ska jag minsann försöka tvätta den också, haha de har den inte blivit på minst 6 månader haha :P

Av Sannixen - 26 september 2011 10:09


Sen på kvällen igår blev det bio med pojkvännen :) Vi kollade på Cowboys and Aliens. Rätt spännande film faktiskt :) kanske inte världens bästa slut men ja den är värd att se en gång iaf..


Av Sannixen - 26 september 2011 09:53


Såååå himla roligt det var.. Körde runt vid BoO1 och kollade på turning torsu(eller hur de nu stavas) haha ... Sen körde vi in i kanalen hahahahaha det var riktigt kul.. Körde bort till centralen o.s.v Sen på vägen tillbaka fick vi andra testa köra båten :P Haha :) Det var nice...

Tack för en riktigt rolig båttur :D

 

 

 

 

Är det kiosken för båtförarna ?! :P *internt*

 

 

 

Centralen :P

 

 

Påväg tillbaka, riktigt mysigt

 

 

 

Super trevlig dag :)

 

Av Sannixen - 26 september 2011 09:48



Igår var vi en väldigt snabb runda på Vellinge blomman :P Vi åkte dit med syrran och hennes familj men på vägen dit ringde pappa och fråga om vi ville med ut med båten :D Så jag och Micke gick en snabbis runda sen körde vi rally hem. Men de var kul ändå eftersom det var Halloween där.. Dock tyckte jag det var mindre än vad det brukar vara :/


 

 



Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards