Livet som mamma

Alla inlägg under juni 2011

Av Sannixen - 29 juni 2011 10:15


Tog med oss dricka, gifflar, vindruvor sen åkte vi bussen in till Folkets Park. Riktigt härligt väder så det var en perfekt dag att gå där. Började med att äta lite glass sen fick Timmie åka några karuseller innan vi gick bort till lekplatsen. Sen en runda in till djuren innan det blev lite fler karuseller :) Så himla mysigt vi hade det.. Och Timmie älskar verkligen karusellerna :)

 

 

 

 

Tack för en otroligt underbar dag <3



Av Sannixen - 26 juni 2011 07:46


Usch vad trött jag är idag :O Lillen vaknade till i natt konstigt nog men somnade om snabbt igen. Vilket inte jag gjorde :/ Sen vaknade man ännu en gång av Lycky några timmar senare men då vaknade Timmie av honom tyvärr. Så det var bara att stiga upp :) Nu tittar han lite på barnprogram o är världens underbaraste som alltid <3

Av Sannixen - 25 juni 2011 22:22


Var på tivolit tsm med syrran o hennes familj idag :) Fanns inte mycket kul på marknaden dock så nu längtar man till sjöbo marknad som är om ca 2 veckor. Ska bli skoj skoj :) Timmie åkte karusell för andra gången,åkte två stycken med Nicole och han tyckte det var jätte kul för den ville han inte gå därifrån :P Sötisen   

 

 


 

Av Sannixen - 25 juni 2011 10:57


Slutade jobba kl 14 så då for jag hem :) Mamma, mormor, uffe hade kommit precis innan mig. Satte på ägg o.s.v sen sprang jag upp och bytade om. Sen droppade syrran och hennes familj in och efter en stund även pappa och hans familj. Dax att äta och åhhhh vad gott det var, loveli loveli... Sen jordgubbar med vanilgvisp.. Tack för en super mysig midsommar allesammans :)


Min fina midsommar pojke

  


Några av oss :)

  


Älskar dig

  


Sen på kvällen körde jag med syrran o dom hem och lånade deras playstation hahaha :P Hundra år sedan.. hade letat fram mitt gamla favis spel Crash Bash. Så det satt vi och spelade ett tag sen ;)




Av Sannixen - 23 juni 2011 22:37



haha sötisen    Det nya nu är att snurra, hihihi så sööööt..



 

Av Sannixen - 23 juni 2011 12:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 22 juni 2011 19:09


Jobbat dessa dagarna därför jag inte uppdaterat. Slutade rätt tidigt idag också så har myst massa med lillen <3 och så fick han en ny säng idag hihi så den ska väl invigas imorrn kanske <3 Hoppas han gillar den hihi.. Imorgon är vi lediga så blir mys till tusen.. Kommer lite bilder och sådär imorrn som jag inte lagt över till datorn än :) Kisses

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards