Livet som mamma

Alla inlägg under februari 2012

Av Sannixen - 28 februari 2012 08:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sannixen - 27 februari 2012 22:30


Någon annan som såg det första avsnittet av Smash idag? Den serien var ju riktigt bra. Hoppas jag kommer ihåg att följa den dock :P



Av Sannixen - 27 februari 2012 20:24



Möttes upp på centralen sen var det nästan att kuta till BK ;) haha.. Käkade och snacka massa sen gick vi till partyland där jag köpte ballonger. Sen gick vi i lite andra affärer men tiden gick helt för fort idag :O Den affären jag mest ville in i stängde tydligen kl 17 och vi var där typ 20-30min försent :( Typiskt.. Får åka in en annan dag då.. Cubus hade precis öppnat på gågatan också, äntligen :) Tack för idag gumman var super trevligt.. Får kolla upp när vi kan ses igen..

Av Sannixen - 27 februari 2012 07:23

 

 



Du är så underbar <3


 
Av Sannixen - 27 februari 2012 07:16


Åkte som sagt hem till min mormor igår :) Jag och lillen åt middag där och umgicks några timmar. Jätte trevligt och Timmie var super duktig. Han ville dock pilla på allt hon var rädd om ;) men det gick bra ändå hehe.. Åkte hem runt så vi var hemma ca 18. Sen kom älsklingen efter en stund också <3 Så timmie fick träffa honom lite med :) lekte en liten stund sen fick lillen gå och nanna <3 Så blev det chips och dippa för vår del..

 

Idag så vaknade lillen halv 7 :O Han har gjort det typ 2-3 dagar nu och jag förstår inte varför för han är ändå trött det märker man. Men men det var bara att stiga upp som en zombie :P Börjar piggna till så smått nu en timme senare haha.. Ska mysa och umgås tills han ska hem till sin pappa :) Då ska jag in till stan och umgås med Anna.. Ska bli trevligt :)

Av Sannixen - 26 februari 2012 13:02



Jag har bestämt mig att hoppa av matten faktiskt. Finns inte så mycket utrymme för den just nu tyvärr. För vem orkar upp halv sju och gå på matten sen hem för köra lillen till dagis för sen åka och jobba till 20-20:30 typ 4 dagar i veckan och sen efter jobbet ska man då göra läxan :S Nej tyvärr vill inte känna mig som en zombie och ha huvudvärk hela tiden. Så tyvärr.. Ska antagligen göra högskoleprovet till hösten istället och prova söka in med det :) Annars får jag ta upp matten nästa år igen när jag har mer tid till det.. Känner iaf att just nu orkar jag inte ha det så stressigt hela tiden. Och känns som ett bra beslut :) Även om jag gärna vill ha den klar så man kan söka in med den.. Men som sagt provat högskoleprovet sen får vi se :)

Av Sannixen - 26 februari 2012 12:59



Ledig och super fint väder. Dock inte så varmt ändå. Men man får lust att göra massa iaf .. Har satt på diskmaskin och tvättmaskin plus städat upp lillens leksaker i stora rummet. Han sover middag nu och har gjort en stund så väntar bara på att han ska vakna så ska vi åka hem och hälsa på min mormor :) Länge sedan så det ska bli trevligt..

Älsklingen ska iväg med kusiner efter jobb så vi ses runt kl 18 och då blir det film och massa mys :)

imorgon är jag också ledig och då ska jag träffa Anna i stan :) Ska bli gutt.. Lite ärenden har jag där så det blir att slå två flugor i en smäll :) <3

Av Sannixen - 25 februari 2012 19:17



Skulle egentligen följt med älsklingen på kalas idag men orkade verkligen inte så får bli en annan gång. Så lagade lax med potatis ärtor och hollandaisås till mig och lillkillen <3 Sen har vi lekt en massa, myst och dansat :) Och nu försöker jag få honom till att sova :P och när han gör det så ska jag äta lite räkor och titta på någon film :) Myyyyys <3

 

 

 

Presentation


Kul att ni hittade hit.. Bloggen handlar om mitt liv som studerande två snart trebarnsmamma,shopping och lite annat skoj. Bor med min sambo,min son Timmie 17/4-2010 och vår dotter Linnea 27/10-2012 väntar även en liten den 25/4-2015. Hope you stay :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggportalen


Skapa flashcards